Nový člen

Diskuze o motorkách ve stylu caféracer.

Re: Nový člen

Příspěvekod Mirko » 14. 4. 2011 21:50

No tak trochu postiženej :-) Nejsem nějakej velkej motorkář, ale miluju Hondu
(auta) a hlavně stroje, které nejsou až tak k sehnání a mají/budou mít sběratelskou hodnotu.
Jinak týhle motorky bylo vyrobeno pouze cca 7600 Ks a to jen pro USA a JP.
1000Ks bylo dovezeno do Německa v roce 92. V současnosti nevím kolik jich ještě jezdí,
ale určitě to už moc kousků nebude.... už se teším až jí vytáhnu z garáže :-)
Mirko
 

Re: Nový člen

Příspěvekod Mirko » 15. 4. 2011 22:24

První stránky v ČR jen o HONDA CLUBMAN http://honda-clubman.webnode.cz/

Budu doplňovat a ladit :-)
Mirko
 

Re: Nový člen

Příspěvekod jirka04 » 16. 4. 2011 19:31

Nádhera,přesně toto se mi líbí... tiše závidím. :D
jirka04
 
Příspěvky: 80
Registrován: 18. 11. 2010 13:09
Bydliště: Hradec Králové

Re: Nový člen

Příspěvekod Mirko » 16. 4. 2011 19:36

Díky....ale až bude doladěná bude vypadat ještě lépe :-)
Mirko
 

Re: Nový člen

Příspěvekod Mirko » 17. 4. 2011 10:59

Tak jsem na svoje stránky doplnil docela zajímavou historii motorky HONDA GB 500 Clubman.
Mám v záloze ještě pár článků, které budu postupně uvádět.

Tak když by měl někdo zájem tak si to může přečíst :-)

http://www.honda-clubman.webnode.cz
Mirko
 

Re: Nový člen

Příspěvekod HlavaXBR » 17. 4. 2011 21:16

Hezký počin ty tvoje stránky GB je skutečně krasavec! Jen s tím předním kolem je to nesmysl podvozek je naprosto identickej z XBR tudíž jízdní vlastnosti jsou tež identický ale ten rozdíl ve vzhledu je obrovskej gratuluju!
NULLI SECUNDUS !
HlavaXBR
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 78
Registrován: 29. 10. 2010 19:20

Re: Nový člen

Příspěvekod Mirko » 18. 4. 2011 09:03

Bohužel jízdní vlastnosti nemůžu srovnávat. Informace jsem čerpal
z německého popisu motorky. Co je určitě pravda, že GB 500 má
nižší těžiště a tudíž se lépa ovládá. Taky celková hotnost není tak vysoká...
Mirko
 

Re: Nový člen

Příspěvekod PJ_1986 » 18. 4. 2011 11:26

No až na jednosedlo, výfuk 2-1 a absenci centrálního stojanu tam rozdíl nevidim aby to váhově bylo nějak moc znát. Ta guma snad, ale na chování XBR si nemužu stěžovat. Jinak se mi nezdá uváděný interval výměny oleje 6tis km. Na XBR je pokud vím 3tisíce a vzhledem ke stejné koncepci motoru se mi nezdá dvojnásobnej počet km.
užívám silnice na schizofrením jednobuchu od Hondy :)
PJ_1986
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 791
Registrován: 29. 11. 2009 15:58
Bydliště: Litoměřice

Předchozí

Zpět na motorkách

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků