Ducati Sport 1000

Diskuze o motorkách ve stylu caféracer.

Re: Ducati Sport 1000

Příspěvekod Alen » 5. 12. 2011 17:46

MedvědDuccini píše:mocm nechápu to otočení přední vidlice.... ale jinak je to moc hezký

Myslím, že to má nějaké souvislosti s SS750 :D
Obrázek
Alen
 
Příspěvky: 181
Registrován: 30. 12. 2010 16:15

Re: Ducati Sport 1000

Příspěvekod Dargas » 5. 12. 2011 18:37

Nj, ale ty jednopístky takhle vypadaj dobře, ale ty dvoupístky na sportclassicu moc ne.
Navíc musej bejt stejný průměry obou pístků v brzdiči, abys to takhle mohl otočit.
Kawasaki Zephyr 550
Dargas
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 879
Registrován: 25. 9. 2009 23:14
Bydliště: Jihlava

Re: Ducati Sport 1000

Příspěvekod Medvěd » 5. 12. 2011 20:01

Dargas píše:Navíc musej bejt stejný průměry obou pístků v brzdiči, abys to takhle mohl otočit.



čistě ze zájmu, proč?
Obrázek
Medvěd
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1514
Registrován: 1. 10. 2009 14:20
Bydliště: fšade :)

Re: Ducati Sport 1000

Příspěvekod Dargas » 5. 12. 2011 20:54

Už nevim, kde jsem to četl, ale jednoduše řečeno: Zadní pístek má snahu brzdit víc než ten přední, takže by se křivě sjížděly destičky. Proto existujou třmeny, kde je jeden pístek větší a jeden menší, aby se to vyrovnalo. Takže když takovýhle třmeny pak namontuješ obráceně, tak tenhle efekt naopak prohloubíš.

(přesný vědecký zdůvodnění už si nepamatuju, ale snad jsem nenapsal úplný blbosti)
Kawasaki Zephyr 550
Dargas
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 879
Registrován: 25. 9. 2009 23:14
Bydliště: Jihlava

Re: Ducati Sport 1000

Příspěvekod mm-art-airbrush » 5. 12. 2011 20:58

brzděj jen srabi. (a já)
mm-art-airbrush
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 1183
Registrován: 25. 1. 2010 10:28
Bydliště: Tábor

Re: Ducati Sport 1000

Příspěvekod cafe racer » 5. 12. 2011 21:24

ty ruzne prumery pistku jsou kvuli nabezne a ubezne hrane.
Opravy a servis motocyklů BMW --- Zlínský/Trenčiansky kraj
cafe racer
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 814
Registrován: 29. 12. 2009 20:55
Bydliště: Pitin

Re: Ducati Sport 1000

Příspěvekod Dargas » 5. 12. 2011 21:27

však jasný
Kawasaki Zephyr 550
Dargas
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 879
Registrován: 25. 9. 2009 23:14
Bydliště: Jihlava

Re: Ducati Sport 1000

Příspěvekod Medvěd » 5. 12. 2011 21:46

Dargas píše:Už nevim, kde jsem to četl, ale jednoduše řečeno: Zadní pístek má snahu brzdit víc než ten přední, takže by se křivě sjížděly destičky. Proto existujou třmeny, kde je jeden pístek větší a jeden menší, aby se to vyrovnalo. Takže když takovýhle třmeny pak namontuješ obráceně, tak tenhle efekt naopak prohloubíš.

(přesný vědecký zdůvodnění už si nepamatuju, ale snad jsem nenapsal úplný blbosti)



to je mi právě divný neb třeba nový radiálky a pod maj pístky 34/34 ... starší axiální bremboše měli 34/32 a taky 34/34....


zajímavý, zítra budu googlit a dám vědět jak to dopadlo
Obrázek
Medvěd
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1514
Registrován: 1. 10. 2009 14:20
Bydliště: fšade :)

Re: Ducati Sport 1000

Příspěvekod Hollas » 5. 12. 2011 22:12

A to jen proto že zjistili, že náběžná a koncová velikost je úplně jedno :P
Obrázek
Hollas
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 2141
Registrován: 28. 9. 2009 19:01
Bydliště: Zlín

Re: Ducati Sport 1000

Příspěvekod Frames » 6. 12. 2011 10:42

asi taky závisí na tuhosti třmenu, tuhosti jeho uchycení k vidli a tuhosti samotné vidle, ne?..Normální cestovní (s roztečí 40mm) 4P- bremba se při stisku v klidu znatelně "nafukují". A co to asi teprve všechno dělá při 100 miles/h...
Frames
 
Příspěvky: 276
Registrován: 6. 1. 2010 12:23

PředchozíDalší

Zpět na motorkách

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků