Konverzní kit na tubeless...

Diskuze o motorkách ve stylu caféracer.

Konverzní kit na tubeless...

Příspěvekod Horác » 3. 12. 2012 16:50

Chtěl bych konečně vyhodit duše ze svého PS, ale mám tam ráfky Excel, které nejsou přímo určena pro bezdušové pneumatiky. Našel jsem různé konverzní kity na úpravu těchto ráfků na "bezdušové" provedení. Vesměs to spočívá v nanesení speciálních lepicích páskek po vnitřním obvodu a tím překrytí a utěsnění niplů.
Jednu sadu vyrábí Japonci, cena cca 170USD + clo a DPH...
Další varianta je od Italů, kteří to dělají sami přímo na zaslaných kolech. Cena cca 200EUR.
Tyto úpravy se hojně používají u motárdů. Jeden amík dokonce popisoval, že niply zatěsnil silikonem a pak jen natáhl po obvodě 3M pásku.
Zajímá mě, zda někdo nemáte s podobnou konverzí zkušenost, neboť bych si nerad rozbil hubu při rychlém úniku vzduchu.
Případně zda nemáte nějaká doporučení či tipy na jiné, resp. levnější řešení.
DUCATI Paul Smart 1000LE...to je moje závislost...
Obrázek
Horác
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 2017
Registrován: 25. 9. 2009 19:04
Bydliště: Liberec

Re: Konverzní kit na tubeless...

Příspěvekod speedmax » 3. 12. 2012 17:05

Kdysi to tu někdo probíral, myslím Medvěd.

Já znám tohle - http://www.alpinaraggi.it/en/catalog/50335
speedmax
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 744
Registrován: 7. 10. 2009 06:58
Bydliště: Sever

Re: Konverzní kit na tubeless...

Příspěvekod Horác » 3. 12. 2012 17:33

jj, Alpina STS je super, bohužel ho nedělají na ráfky Excel... :(
DUCATI Paul Smart 1000LE...to je moje závislost...
Obrázek
Horác
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 2017
Registrován: 25. 9. 2009 19:04
Bydliště: Liberec

Re: Konverzní kit na tubeless...

Příspěvekod john-mcclane » 4. 12. 2012 19:48

No moc ti neporadím, ale před pár lety jsem kdesik viděl že si borec opravoval ráfek z jawy na bezdušovej. Fungovalo mu to a jsem si 100% jistej že to bylo levnější než 170USD. Ještě zkusím pohledat
john-mcclane
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 171
Registrován: 3. 11. 2010 15:38
Bydliště: Brno

Re: Konverzní kit na tubeless...

Příspěvekod tom ltr » 4. 12. 2012 19:55

pod Niplem musí bejt 0 ring si myslim aby to mohlo fungovat...pak ta 3M páska k tomu
tom ltr
 
Příspěvky: 1507
Registrován: 8. 3. 2010 10:39
Bydliště: Nymburk

Re: Konverzní kit na tubeless...

Příspěvekod Horác » 4. 12. 2012 20:47

Ty "O"kroužky jdou asi jen do ráfků, který jsou na to dělaný (např. ty Alpiny).
Včera jsem našel borce v USA, co niply zalepil silikonem...a prý mu to funguje na několika motorkách vč. endura, kde jezdil polární mrazy i vedra pouště...
DUCATI Paul Smart 1000LE...to je moje závislost...
Obrázek
Horác
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 2017
Registrován: 25. 9. 2009 19:04
Bydliště: Liberec

Re: Konverzní kit na tubeless...

Příspěvekod tom ltr » 4. 12. 2012 20:56

a udělat jim zahloubení na O ring?? ono nebude silokon jako siliko taky..nebo čim to lepí

http://www.eclecticproducts.com/sealall.htm
tom ltr
 
Příspěvky: 1507
Registrován: 8. 3. 2010 10:39
Bydliště: Nymburk

Re: Konverzní kit na tubeless...

Příspěvekod no_-_name » 4. 1. 2013 15:43

na zahloubení bych se vyprd, zbytečně ubíráš matroš :) Elegantní řešení jsou ty drátěný ráfky na bezdušáky s drátama mimo patku ráfku ála bmw :)
~ Four wheels move the body. Two wheels move the soul. ~
no_-_name
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 39
Registrován: 11. 4. 2011 20:32

Re: Konverzní kit na tubeless...

Příspěvekod speedmax » 11. 1. 2013 15:42

speedmax
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 744
Registrován: 7. 10. 2009 06:58
Bydliště: Sever


Zpět na motorkách

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků