Ahoj, řešil jsem teď baterku a na amerických fórech jsem narazil, ze si hodnĕ chválí tuhle http://www.motodrive.cz/index.php?page= ... &Itemid=26 je jasný že startér to neuživý a na 250 to podle nich funguje, myslíte že to uživí i 400??
Buď v klidu, tyto baterie jsou opravdu vynikající a konkrétně tato 15Ah nebude mít problém ani se startérem 500ccm. Kdysi sem to řešil už do nevímčeho a potřeboval sem malou a lehkou a stálo to asi 3tis, koukám že dnes je cena uplně jinde.
Oskare já tam vidím 4Ah - 15Ah je na vedlejší straně za 4000,- . Jiak i 4Ah bohatě na vše stačí (bez starteru) - myslím že 4Ah jsem měl na SRX a vše fungovalo OK.
motor v srdci život je boj a kdo chce žít musí bojovat
sannySRX píše:Oskare já tam vidím 4Ah - 15Ah je na vedlejší straně za 4000,- . Jiak i 4Ah bohatě na vše stačí (bez starteru) - myslím že 4Ah jsem měl na SRX a vše fungovalo OK.
sem se na podíval jen tak zběžně a přehlédl sem podstatné-zběžně znamená že jsem okolo obrázku tak trochu běžel.
A měl bych ještě jeden blbej dotaz, je lepší motorku přihlásit a potom překopat nebo není problém ji přihlašovat překopanou z německých papírů?? Barva zůstane stejná a jiný budou řidítka tvar nádrže a bude zkrácenej rám s bobkem.
Sice to sem vůbec nepatří, ale odpovím... Rozhodně napřed přihlásit, motorka je schválená pro provoz na silnici pouze v původním stavu! Pokud by jsi měl smůlu na někoho kdo ví jak ta motorka má vypadat, tak bys to nepřihlásil. Navíc dovozová STK je důkladnější než běžná.