Horác píše:Přijde mi, že na PS mám ruce jako na tom S-ku ale nohy jako na té nahaté Sport1000...
A přesně tak to je...
1.) První generace Sport 1000 (monoposto) 2006-2007 včetně Paul Smart, nejextrémnější ergonomie - daleko a nízko řidítka, stupačky hodně vzadu a vysoko; mimořádně tvrdá a neseřiditelná přední vidle, na zadku asymetricky uložená a taky hodně tuhá jedna pružící jednotka, ale narozdíl od předku plně seřiditelná, výfuky na jedný straně, Smart samo plně seřiditelný ohlinsy....zážitek z jízdy úžasnej a poctivě vydřenej a tím i zaslouženej, takže férový CR, jak známe
2.) To se samozřejmě nelíbilo fajnovkám, který chtěly mít stylovou ducatku v CR kabátě a sem tam se na ni i svízt a nejlíp i s nějakou bábou (nejvíc jich je vidět hlavně za mořem
), a tak si v Bologni vybrečely "faceliftovanou" Sport 1000 biposto (2008), kde jsou narozdíl od 2006 daleko výš řidítka, stupačky dole a vepředu ve srovnání s 2006, dokonce myslim, že je to stejný jako na GT 1000, ...kejvačka stejná jako na GT 1000, uzpůsobená pro dvě tlumicí jednotky vzadu...ergonomie je daleko bližší GT 1000 a jinejm běznejm naháčům....diametrální rozdíl oproti 2006; a vzhledem k tomu, že Smarty už nebyly tak Ducati ještě vypustila polokapotu Sport 1000S 2008-2009, která je úplně stejná jako biposto 2008, krom řidítek, ty jsou stejný jako 2006 co máme my...
Takže pro ty co by se někdy rozhodovali, kterou?....na první pohled vypadaj obě generace možná hodně podobně, ale z hlediska ergonomie se jedná o úplně jiný stroje a kdo chce jezdit opravdický café, má jasno.....