GS 500e 1981 jako základ pro další vývoj

Diskuze o motorkách ve stylu caféracer.

Re: GS 500e 1981 jako základ pro další vývoj

Příspěvekod Waclav » 10. 2. 2014 10:11

Jedna otázka OT.. Když už se tady řeší ty velikosti.. ;)
Nedokážete někdo říct, kolik měří GS550 na výšku? Jde o to, jestli ji protlačím dírou výšky 1m.
Nedostanu se teď chvíli do garáže s metrem..tak kdyby náhodou. Díky!

PS: Čurdo, bez komentáře.. :D
"Chytrému napověz, hloupého.. "
Waclav
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 662
Registrován: 7. 10. 2009 10:18
Bydliště: Tišnov

Re: GS 500e 1981 jako základ pro další vývoj

Příspěvekod alcatelko » 10. 2. 2014 10:39

pri najhorsom gurtnami stlacit pruzenie dole a hned je nizsia...takto som narval enduro do auta cez 97cm vysoke dvere :)
........... www.50cm3.eu ...........
alcatelko
 
Příspěvky: 91
Registrován: 23. 8. 2011 09:26

Re: GS 500e 1981 jako základ pro další vývoj

Příspěvekod mm-art-airbrush » 10. 2. 2014 11:08

Waclav píše:Jedna otázka OT.. Když už se tady řeší ty velikosti.. ;)
Nedokážete někdo říct, kolik měří GS550 na výšku? Jde o to, jestli ji protlačím dírou výšky 1m.
Nedostanu se teď chvíli do garáže s metrem..tak kdyby náhodou. Díky!

PS: Čurdo, bez komentáře.. :D


Oskar by jí mohl možná změřit.
mm-art-airbrush
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 1183
Registrován: 25. 1. 2010 10:28
Bydliště: Tábor

Re: GS 500e 1981 jako základ pro další vývoj

Příspěvekod mopako » 10. 2. 2014 13:09

v origu ani náhodou, a udělaná záleží na tobě jak si to uděláš
mopako
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 688
Registrován: 11. 12. 2010 14:31
Bydliště: Vikýřovice

Re: GS 500e 1981 jako základ pro další vývoj

Příspěvekod Waclav » 10. 2. 2014 13:45

Jasný. jen mi šlo o to, jestli ji dostanu kamarádovi do auta (v originále) nebo si mám shánět dodávku, či vozejk. Jen sem to zkoušel..
"Chytrému napověz, hloupého.. "
Waclav
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 662
Registrován: 7. 10. 2009 10:18
Bydliště: Tišnov

Re: GS 500e 1981 jako základ pro další vývoj

Příspěvekod stevan » 10. 2. 2014 14:56

_SSCUux-LklK4MtTGx4ndQSaxJC2y_9V9tFKm4JG_g9Z-kbMtYm8mHOG9cj_koHUup4N4CQ.jpeg
Co bys nedostal já dovezl Kawasaki gpz 900 v kufru felicíe své hodné přítelkyně....tímto se jí veřejně omlouvám :oops: Jo a gpz je sakra dlouhý a velký stroj!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
stevan
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 524
Registrován: 25. 9. 2009 21:35

Re: GS 500e 1981 jako základ pro další vývoj

Příspěvekod mm-art-airbrush » 10. 2. 2014 15:01

Fena odveze vše :lol:
mm-art-airbrush
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 1183
Registrován: 25. 1. 2010 10:28
Bydliště: Tábor

Re: GS 500e 1981 jako základ pro další vývoj

Příspěvekod Waclav » 10. 2. 2014 16:35

Stevan> Tak to sem klidný... :lol:
"Chytrému napověz, hloupého.. "
Waclav
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 662
Registrován: 7. 10. 2009 10:18
Bydliště: Tišnov

Re: GS 500e 1981 jako základ pro další vývoj

Příspěvekod Čurda » 10. 2. 2014 17:03

stevane ty jsi zvire... :o :D
čestný držitel ocenění BRAMBORA ROKU 2010
Čurda
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1989
Registrován: 25. 9. 2009 20:48

Re: GS 500e 1981 jako základ pro další vývoj

Příspěvekod 2stroke » 10. 2. 2014 23:22

Waclav> Leda z toho shodit kola a raději i nádrž, pak to GSo do kombíku dostanete celkem v klidu...vezl jsem tak mou GS 550 v Audi A4 Avant typ B5 od nás až do Prahy (tj. cca 400 km)...kromě toho jsem do toho auta nacpal 4 plechové 15tkové disky na auto, přední a zadní kola z GSa, kompresor na vzduch (tlakovaka cca 35 L) a k tomu hromadu dalších ND....a pak že je to malé auto :mrgreen: 8-)
2stroke
 
Příspěvky: 518
Registrován: 3. 7. 2011 20:02

PředchozíDalší

Zpět na motorkách

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků