GS 500e 1981 jako základ pro další vývoj

Diskuze o motorkách ve stylu caféracer.

Re: GS 500e 1981 jako základ pro další vývoj

Příspěvekod Kocour » 11. 2. 2014 08:19

Já jsem vezl třipadinu devítku ve starý, ale krásný felicii kabriolet ročník 62 v kufru a bez problému...
Kocour
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 122
Registrován: 9. 8. 2011 10:47
Bydliště: Krupka

Re: GS 500e 1981 jako základ pro další vývoj

Příspěvekod Waclav » 12. 2. 2014 12:06

Už si nevzpomínám, kdo to tehdy byl, ale po závodech v Kyjově sundal přední kolo a za vidle píchl motorku za hranu kufru u nějakýho osobáku. A bylo. ;)
Jak a kam potom jel ale nevím. Smekám..
"Chytrému napověz, hloupého.. "
Waclav
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 662
Registrován: 7. 10. 2009 10:18
Bydliště: Tišnov

Re: GS 500e 1981 jako základ pro další vývoj

Příspěvekod sannySRX » 12. 2. 2014 16:29

Nevím jak je to u nás z legislativou, ale je to šikovné. Píchneš to místo tažné koule a jedeš ;)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
motor v srdci
život je boj a kdo chce žít musí bojovat

http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=83894&act=moto-denik-detail&ddid=55273
sannySRX
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 456
Registrován: 26. 9. 2009 22:28
Bydliště: Prágl

Re: GS 500e 1981 jako základ pro další vývoj

Příspěvekod Bastard » 12. 2. 2014 17:55

tak ten "vozík" je ultimátní! ale pokud to nemá homologaci, tak je to na průser.. a podle toho co vidim to je na průser - muselo by tam být minimálně dvojnásobné jištění :/

Já vozím motorky ve Favoritu - verze 4x dveře + bouda. Honda CB 500, Virago 600 - tam vlítlo na stojáka i dveře šly zaklapnout. Suzuki TL1000R taky na stojáka akorát čučelo trochu zadní kolo ven..
http://autobazar.hyperinzerce.cz/skoda/ ... vuZDfldVLc
Naposledy upravil Bastard dne 12. 2. 2014 20:11, celkově upraveno 1
facebook.com/bastardsart - moje výtvory ;)
Bastard
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 16
Registrován: 12. 2. 2014 00:14
Bydliště: Praha, Brno

Re: GS 500e 1981 jako základ pro další vývoj

Příspěvekod Jirka » 12. 2. 2014 19:13

Waclav píše:Už si nevzpomínám, kdo to tehdy byl, ale po závodech v Kyjově sundal přední kolo a za vidle píchl motorku za hranu kufru u nějakýho osobáku. A bylo. ;)
Jak a kam potom jel ale nevím. Smekám..

Řekl bych že není před čím.
Jezdit závody motocyklů a nemít ani na blbej vozík z Globusu nebo z Bauhausu za 8.000,- no nevím :roll:
Jirka
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 1698
Registrován: 1. 10. 2009 21:45
Bydliště: Blansko

Re: GS 500e 1981 jako základ pro další vývoj

Příspěvekod 2stroke » 12. 2. 2014 22:34

K tomu tahání motorky zaklesnuté v té vyfikundaci na tažném - myslím, že je to povoleno ve Státech (pro méně chápavé v USA), u nás určitě ne...
2stroke
 
Příspěvky: 518
Registrován: 3. 7. 2011 20:02

Re: GS 500e 1981 jako základ pro další vývoj

Příspěvekod Nikotýn » 12. 2. 2014 22:50

blázni, kdybych takhle tahal závodničku na okruh do Brna po D1, tak bych mohl na místě dát novou gumu :D možná i repas zadního tlumiče ;) :)
Nikotýn
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 338
Registrován: 2. 12. 2011 13:41
Bydliště: Třebotov

Re: GS 500e 1981 jako základ pro další vývoj

Příspěvekod matchless » 12. 2. 2014 22:52

Jirka píše:
Waclav píše:Už si nevzpomínám, kdo to tehdy byl, ale po závodech v Kyjově sundal přední kolo a za vidle píchl motorku za hranu kufru u nějakýho osobáku. A bylo. ;)
Jak a kam potom jel ale nevím. Smekám..

Řekl bych že není před čím.
Jezdit závody motocyklů a nemít ani na blbej vozík z Globusu nebo z Bauhausu za 8.000,- no nevím :roll:

Kdysi jsem jezdil na závody do Chvatěrub po ose cca 10 km ( na zádech kanystr a trochu vercajku) zpátky věnec na kanystr a taky to šlo a loni jsem se byl podívat s pár chlapci z tady foora na Manu a co tam nevidíme ,někteří přivázanou závodní silnici na zadním nárazníku a že tam nejezdí jen tak někdo ,tak vidíš Jirko ,není to o tom v čem nebo jak si to tam dovezeš ;)
matchless
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 585
Registrován: 19. 9. 2010 15:49
Bydliště: Panenské Břežany

Re: GS 500e 1981 jako základ pro další vývoj

Příspěvekod Jirka » 13. 2. 2014 08:31

Ale jo, taky jsme kdysi jezdili na závody po ose, ale je to furt lepší než mít motocykl na zadním nárazníku auta.
Chtěl bych vidět takovou závodní motorku po 50 km jízdě v dešti ;) O prachu ani nemluvě ( za sucha )
Jirka
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 1698
Registrován: 1. 10. 2009 21:45
Bydliště: Blansko

Re: GS 500e 1981 jako základ pro další vývoj

Příspěvekod radúz » 13. 2. 2014 13:57

Dneska se spíš setkáte s opačným extrémem.Na závody např.125 SP přijede"fárer",kterýmu ještě ani nenarostli chlupy na pytlíku a přijede s ním tým,jak z GP s fanklubem větším,než má Rossi.Zaberou půl kempu,postaví šapito velikosti cirkusu Humberto,všichni v týmových dresech,rozdávají reklamní propisovačky a kouří zásadně všude tam,kde se povalujou kanystry s benzínem....a když pak vidíme toho šampióna motat se po trati "jak slepej pes na honu",tak vám ten humbuk připadne k pousmání...
radúz
 
Příspěvky: 394
Registrován: 22. 12. 2011 00:34

PředchozíDalší

Zpět na motorkách

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků