GS 500e 1981 jako základ pro další vývoj

Diskuze o motorkách ve stylu caféracer.

Re: GS 500e 1981 jako základ pro další vývoj

Příspěvekod kokabura » 24. 1. 2014 19:42

ještě technická je co se týče motorek 3,5cm na rozvoru hodně znát? :) to je totiž "jediný" údaj ve kterém se liší CB550 a GS500 (gs1000 je co do rozměru taky velice podobná spíš bude mohutnější) a přiznám se, že začínám mít z té 1000 obavy...
kokabura
 
Příspěvky: 40
Registrován: 19. 5. 2013 11:36

Re: GS 500e 1981 jako základ pro další vývoj

Příspěvekod Horác » 24. 1. 2014 22:03

Motorka s větším rozvorem bude stabilnější při rovné jízdě, ale hůře ovladatelná v zatáčkách. Kratší rozvor znamená obratnější motocykl ale neklidnější při rovné jízdě.
Nicméně caféracer by měl být spíš obratný (tedy kratší rozvor), pokud tedy nastavíš speciála na sprinty.
DUCATI Paul Smart 1000LE...to je moje závislost...
Obrázek
Horác
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 2017
Registrován: 25. 9. 2009 19:04
Bydliště: Liberec

Re: GS 500e 1981 jako základ pro další vývoj

Příspěvekod mopako » 25. 1. 2014 00:40

K tomu rozdílnému rozvoru nezapomeň připočíst ještě 30 kg váhy a 15 cm číře v motoru, a z toho vyplývající setrvačné hmoty které se projevují při jízdě. Prostě nejde srovnávat hravost 550tky a výkon a váhu 1000, je to nebe a dudy. A cafe má být malý a hbitý, většina motorek které jsou oldcafe i s objemem přes 650 jsou většinou dvouvály a z tohy vyplývající ovladatelnost a váhu samozřejmě.
Dle mého jsou motorky z těžkým motorem nevhodné, měl jsem doma GS750 a prostě jsem to nepřenesl přes srdce že toto mám dát do motorky(motor) která má být stavěná stylem cafe racer. Ale jo jen múj názor, nic co by bylo měřítkem pro stavbu CR.
A nepodceňuj výkon 50k, mám přes 100kg a moje gs500 která váží 180kg jede přes 190 a hbitá je víc než dost i s delším rozvorem o 3,5cm(mám kyvku z GS750 aby lépe vedla stopu).
mopako
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 688
Registrován: 11. 12. 2010 14:31
Bydliště: Vikýřovice

Re: GS 500e 1981 jako základ pro další vývoj

Příspěvekod mopako » 25. 1. 2014 00:48

No pravda že koní mám asi trochu navíc..

Ale i v sérii jede velice solidně.A větší problém než kdo očekává jsou brzdz, které jsou u prvních modelů opravdu slabé, ale ročník 81 už by měl trochu brzdit.
mopako
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 688
Registrován: 11. 12. 2010 14:31
Bydliště: Vikýřovice

Re: GS 500e 1981 jako základ pro další vývoj

Příspěvekod darius » 25. 1. 2014 11:57

Chlapci , tady furt řešíte výkony , maximálky a jiný kraviny . Ruku na srdíčko , když jezdíte na kafíčku jakou máte cestovní rychlost????? ................ osobně je to 130 max spíš jezdím kolem 100 a to muže člověk i na 250cm ;)
darius
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1371
Registrován: 23. 2. 2010 21:52
Bydliště: Rousínov

Re: GS 500e 1981 jako základ pro další vývoj

Příspěvekod mm-art-airbrush » 25. 1. 2014 12:54

darius píše:Chlapci , tady furt řešíte výkony , maximálky a jiný kraviny . Ruku na srdíčko , když jezdíte na kafíčku jakou máte cestovní rychlost????? ................ osobně je to 130 max spíš jezdím kolem 100 a to muže člověk i na 250cm ;)


ThééTóón míles ty srabe ! :lol: :lol: :lol:
mm-art-airbrush
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 1183
Registrován: 25. 1. 2010 10:28
Bydliště: Tábor

Re: GS 500e 1981 jako základ pro další vývoj

Příspěvekod kokabura » 25. 1. 2014 14:34

me nejde o rychlost.. samozrejme je prijemny vedet ze ta motorka jede kdyz se za to vezme. ale de mi o to aby na tu napriklad tebou uvedenou 130.. sem se s tim 500kilem neskrabal kdo vi jak dlouho..o predjizdeni pak nemluve.. ja si spis myslim ze to co se snazim rict bude zalezet na kroutaku a schopnosti motorky zrychlovat.. proto sem se na zacatku i ptal zda by tohle slo poresit jinym prevodem.. a musim dat za pravdu mopakovi, ze kafecko by melo byt obratny.. ale myslim ze i akcni..viz zase moje otazka na kroutak..

ps: mam feldu 1.3:D taky jede 160 ale co to stoji jak financi tak premlouvani..
kokabura
 
Příspěvky: 40
Registrován: 19. 5. 2013 11:36

Re: GS 500e 1981 jako základ pro další vývoj

Příspěvekod Čurda » 25. 1. 2014 19:38

darius píše:Chlapci , tady furt řešíte výkony , maximálky a jiný kraviny . Ruku na srdíčko , když jezdíte na kafíčku jakou máte cestovní rychlost????? ................ osobně je to 130 max spíš jezdím kolem 100 a to muže člověk i na 250cm ;)


jo jo ... 130 jedu v obci když se kochám a mám sajdu zvedlou do luftu 8-) 8-)
čestný držitel ocenění BRAMBORA ROKU 2010
Čurda
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1989
Registrován: 25. 9. 2009 20:48

Re: GS 500e 1981 jako základ pro další vývoj

Příspěvekod bugz » 27. 1. 2014 09:49

Zdroje z německých internetových diskusí tvrdí, že na GS 550 jde hlava z GS 650 G/GL bez větších úprav. A rázem je z 50 HP rovných 73 a není třeba řešit převody. :idea:
Ale o GS 500 se tam nic nepíše. :roll:
bugz
 
Příspěvky: 3
Registrován: 23. 10. 2013 07:40

Re: GS 500e 1981 jako základ pro další vývoj

Příspěvekod guzi76 » 28. 1. 2014 13:06

mm-art-airbrush píše:
darius píše:Chlapci , tady furt řešíte výkony , maximálky a jiný kraviny . Ruku na srdíčko , když jezdíte na kafíčku jakou máte cestovní rychlost????? ................ osobně je to 130 max spíš jezdím kolem 100 a to muže člověk i na 250cm ;)


ThééTóón míles ty srabe ! :lol: :lol: :lol:



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
... desmodue ...
guzi76
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 1359
Registrován: 19. 8. 2010 10:14
Bydliště: Plzeňsko

PředchozíDalší

Zpět na motorkách

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron