od Bizon » 2. 2. 2014 12:43
Pokud potřebuješ aby jsi mohl poradit znát důvody, tak proto že co vidím současný trend se motorky nejdřív staví na emise-normy a až pak se dolaďují na jízdu. Tedy ve výsledku mají spousty kilo a snížený výkon jen z důvodu těchto "zbytečností". Já bych rád motorku jež je postavena na jízdu a né papíry. Nevidím jediný důvod proč by to nemělo chodit pokud se to udělá s rozvahou. Jirko plácat se po rameni se můžete mezi sebou mi to radost nepřináší přišel jsem pro radu né něco vystavovat nebo prodávat. A přestavba vodníka na vzduch není nemožná je pouze jen náročná a bylo spíš myšleno pro návrh na změnu motorky. Ale principy motoru jsou furt stejné potřebuješ odvést teplo spalinami a do okolí, když to děláš vzduchem tak dosahuješ větších rozdílů teplot tedy musíš zvolit větší vůli čímž vzroste o něco např spotřeba oleje, ale pokud se zase budeme bavit o tom že snížíme váhu můžeme o něco snížit i výkon motoru a zajímalo by mě v jakém poměru je odvod tepla v dnešních mašinách právě kvůli spalinám.