Tohle vlákno vypadalo, že tu bude sranda.
Autorovi bych akorát doporučil, aby se choval trošku slušně, protože tady panuje docela fajnová atmosféra, tak škoda to měnit.
Zajímalo by mě, co teda chce vlastně stavět. Je rozdíl mezi stylem alá CB1100 a silný řeči o zbabělejch výrobcích, který kálej na výkon a na straně druhý něco s klasickým motorem okolo 500ky a rámem typu ČZ 500.
Na jedný straně to vypadá jako snaha vymlátit co největší funkčnost z čehokoliv, výkon a touha po vlastní konstrukci. Což je prostě pouštění se do vědy. Umět rýsovat je možná tak základ. Brácha je inženýr strojař, já zas na vejšce studuju materiály (chemicko technologický zaměření) často a dlouze diskutujem a vymejšlíme všechno možný, troufám si říct, že do toho maličko vidim, a osobně říkám, že bych se do toho nepouštěl. Ale už jsme mnohokrát četli, že sereš na to co by kdo z nás osobně dělal.
Na straně druhý to s klasickým motorem a rámem alá ČZ500 vypadá jako touha postavit si prostě nějakou hezkou motorku podle svejch představ, na výkonu ani tak nesejde (protože při vysokým výkonu by se ti to nejspíš rozlomilo, pokud teda nemáš nějakou tu konstruktérskou strojařskou praxi), hlavně aby vypadala podle mejch představ a budu smířenej s tím, že to budu řešit a dolaďovat takříkajíc zachodu. Tak bych se bejt tebou spíš pro rady obrátil na lidi, který stavěj čopry, protože o to tam jde. Aby to vypadalo, mělo styl a funkce trošku stranou. Tam si rámy stavěj běžně. chce to hlavně ohejbačku, nějakej hardtail a počítá se s tím, že to jde nějak empiricky odhadnout, super výkony se od toho totiž nečekaj.
Zkrátim to, prostě se ptám, jak a co z toho teda má nakonec vzniknout? Jak to vidíš a kam to chceš směřovat?