Honda CB 500 atd

Diskuze o motorkách ve stylu caféracer.

Re: Honda CB 500 atd

Příspěvekod Zajda_912 » 8. 2. 2014 11:35

V tom případě bych ti doporučoval rám z hybridního kompozitu. Typu monocoque, použít hlavně letecký uhlíkový vlákna a jen místama vrstvovej sendvič. A nebo nevrstvit sendvič, ale jen do struktury zapojit hybridní vlákna, to by se muselo spočítat, covyjde pevnějc v konkrétní situaci. Biaxální karbon-aramidovej kepr umí dočista zázraky! Pak se váhou dostaneš na uplný minimum.
Tohle by lákalo mě.
A kdybych chtěl klasicky trubky, tak jdu do titanovejch a utvožím z toho nějakou příhradu. To je pak taky labužnicky lehoučký ;)
Obrázek

a nebo jako to mysleli u beneli
Obrázek
Obrázek
Obrázek
a nebo takováhle samonosná skořepina, v důsledku to má svý nevýhody, ale zase by to mohlo bejt nejjednodušší
Obrázek
Zajda_912
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 385
Registrován: 21. 5. 2011 20:30
Bydliště: Hradec Králové

Re: Honda CB 500 atd

Příspěvekod Zajda_912 » 8. 2. 2014 11:40

Bizon píše:A jinak ano lehkou narážku na místní stavitele jsem měl, ale to se týkalo jen toho, že jsem tu šel s představou cafe racer=moto postavené na obratnost a váhu-výkon...a mám pocit že se to tu nějak vůbec neřeší a je důležitější jaký to má vzhled sedla atd...neb já bych rád věděl kolik třeba získám váhy když shodím z moto věci jako blinkry, blatníky, říznu rám těsně za sedlem, sedlo vyměním za co nejlehčí, výfuk taky a co všechno je kolem motoru "navíc". Až tohle holé moto bych si rád překreslil do simulátoru abych mohl vhodně navrhnout rám nebo abych měl s čím případně zajít za staviteli.


Jo tááák, sorry, když jem začal psát to vejš, tohle tu ještě nebylo.
Ale takhle to tu dělají snad všichni. Dokonce tu jsou i takoví, který v rámci odlehčování zahoděj i zadní brzdu, nebo odvrtávaj brzdový páčky, místní osazenstvo vyrábí díly, včetně nádrží, z hliníku, z motorek ořezávaj co jen jde.... Asi sis to tu nepročetl.
možná to je i proto, že to o čem píšeš se tu bere jako samozřejmost a pak se tu řešej technický a věcný detaily. A jestli se do tý stavby pustíš a budeš chtít aby to k něčemu vypadalo, věřím, že ty samý detaily (viz sedla) budeš řešit taky.
Zajda_912
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 385
Registrován: 21. 5. 2011 20:30
Bydliště: Hradec Králové

Re: Honda CB 500 atd

Příspěvekod Bizon » 8. 2. 2014 12:21

Zajda jo díky tohle taky už nějakou dobu pročítám, ale vůbec neva aspoň nějaké nápady k tématu. Proč si vše neodsimuluji a místo toho se ptám? No protože jsme lidi a nečekal jsem tak odmítavý přístup tady. Na veteránských forech panuje trochu lepší spolupráce i s nováčky řekl bych...
Jinak Jirka super a kde se o té přestavbě můžu dočíst tady na foru? Ono asi to tu máte, ale nějak nenacházím moc věcí k tomuto tématu. Spíš ty detaily (které samozřejmě budu taky řešit a dělají z motorky vymazlenou moto), ale pro začátek jsem čekal, že tu přijde někdo kdo mi napíše třeba něco ve stylu jsi amatér že to nevíš a jde z té mašiny vyházet tohle tamto a tady to vyměnit za lehčí stejně funkční a zhodí ti to váhu asi o tolik cca. ale to né tady se mi spíš furt otlouká o hlavu, že jsem si pro stavbu navrhl špatné moto, že se mám nejdřív chlubit svými pracemi a jiné naprosto irelevantní bláboly kolem.
Bizon
 
Příspěvky: 14
Registrován: 1. 2. 2014 16:24

Re: Honda CB 500 atd

Příspěvekod JirkaJ » 8. 2. 2014 14:10

http://www.cafe-racer.cz/306-bmw-r80-dino.html

Na to, že jsi tady nový a nikdo tě nezná, tak se vyjadřuješ dost neuctivě. Je snad někde v pravidlech fóra, že jsou členové povinni odpovídat na pitomé arogantní dotazy?
JirkaJ
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 792
Registrován: 2. 10. 2011 18:06
Bydliště: Praha

Re: Honda CB 500 atd

Příspěvekod Bizon » 8. 2. 2014 17:11

Děkuji za odkaz. Jde se pročítat :-)
V tom případě dotyčný neměl psát nic, nikde v pravidlech nevidím napsáno, že členové musí urážet tazatele pokud se jim zdá dotaz hloupý.
Bizon
 
Příspěvky: 14
Registrován: 1. 2. 2014 16:24

Re: Honda CB 500 atd

Příspěvekod darius » 8. 2. 2014 18:05

víš co , kup si něco , jako je tohle , vzduch , dva válce a je to nové a neváží to tunu http://www.tipmoto.com/motorky/moto-guz ... assic.html a řek bych že tě to bude stát méně než ty tvoje projekty . A co ušetříš, tak za to nám kup flašku inženýre . :)
darius
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1371
Registrován: 23. 2. 2010 21:52
Bydliště: Rousínov

Re: Honda CB 500 atd

Příspěvekod Čurda » 8. 2. 2014 18:57

ale že ti to trvalo... :roll: :roll:
jinak bych zde celé tohle vlákno zhodnotil asi tak: BAV SE S VOLEM O SOBOTĚ KDYŽ JDE V PÁTEK NA PORÁŽKU......
čestný držitel ocenění BRAMBORA ROKU 2010
Čurda
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1989
Registrován: 25. 9. 2009 20:48

Re: Honda CB 500 atd

Příspěvekod nevo7 » 8. 2. 2014 20:23

Ja by som to videl na dve možnosti stavby. Buď si postavím čo sa mi ľúbi aj s kopou detailov /zrovna som v takom štádiu/, alebo fakt čo najviac odľahčenú motorku a vlastne ani brzdy tam nedám /ako na flate :) /. Ale zas škoda dolovať z babetty 100 koní, keď si môžem kúpiť Horneta /len príklad, keď sa hľadá lepší výkon a zrýchlenie/.
Každy je v niečom dobrý. Ja jazdím.
Jawa 3.5 63X Racer, XJ600 S.T. v príprave
nevo7
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 462
Registrován: 12. 11. 2012 15:56
Bydliště: Nová Dubnica, SR

Re: Honda CB 500 atd

Příspěvekod mm-art-airbrush » 8. 2. 2014 20:53

Zábavné čtení :)
mm-art-airbrush
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 1183
Registrován: 25. 1. 2010 10:28
Bydliště: Tábor

Re: Honda CB 500 atd

Příspěvekod matchless » 9. 2. 2014 17:00

Mě to tak nepřipadá ,právě naopak .Bizon klid , měl by ses zaměřit hlavně na to, jaké možnosti máš ,ne jaké existují a co přesně chceš v rámci tvých možností ,jinak se není co divit po přečtení některých přízpěvků nad reakcemi ostatních .Zkus to znovu promyslet a uvidíš že se něco dozvíš ;)
matchless
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 585
Registrován: 19. 9. 2010 15:49
Bydliště: Panenské Břežany

PředchozíDalší

Zpět na motorkách

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků