Cagiva Al azzurra 350

Diskuze o motorkách ve stylu caféracer.

Re: Cagiva Al azzurra 350

Příspěvekod sannySRX » 26. 2. 2014 17:12

Zajímavý stroj, taky jsem o ní dost uvažoval ve verzi 650.
Alazzurra je trošku exot a tak by se měla brát. Není to Ducati je to Cagiva (CA stiglioni GI ovanni VA rese - nebýt pana Castiglioni, tak už možná značky Ducati, MV Agusta a Moto Morini ani neexistují ;) ).
Cagiva vlastnila sice značku Ducati do roku 96 a i vyráběla motorky s názvem Ducati. Nikdy ale Alazzuru.
Alazzurra je motorka postavená přímo od Cagivy a v Boloni se nikdy nedělala, na ní a na model Elefant byla postavena výrobní linka přímo ve Varese. Používá některé shodné a obdobné díly z původní malé ducati ale to je vše.
To, že pro někoho nemá Cagiva takové jméno (mimo Italů -přitom Cagiva má vítězství z většiny motocyklových sportů a jezdily za ní jezdci Lucchinelli , Mamola, Lawson, Strijbos či Orioli atd.) a chce z toho udělat za každou cenu Ducati je pro mne stejné jako když si na Dacii dával někdo značku Renault nebo na Ladu a žigulíka Fiat.
Alazzurra byla stavěná taky trošku jinou filosofií měla být více cestovní a pohodlnější než Ducati. Bohužel se tato skutečnost odrazila na váze 190kg a na provozních či sportovních parametrech oproti zmiňované Ducati.
350 pokud není člověk opravdu milovník malých objemů je opravdu slabota a výkon může pro start stačit, ale po chvíli bude jistě chybět jede to ale musí se to furt točit. Předělávka jak již psali kluci je možná (kitů se dělá a prodává velké množství)ale je již dost komplikovaná a značně nákladná, je to dáno malým průměrem ventilů a slabou hřídelí na klice.
ale jde to http://lamotoclassica.foroactivo.com/t2112-alazzurra-350-race
Al 650 je jistě daleko lepší volbou bohužel ne jen u nás zase méně dostupnou. Jelikož se nevyráběla dlouho a tak začíná být i v originále celkem drahá co jsem se díval tak 4000e je celkem normální cena.
Základ je to jinak pěknej. Jak nechat origo nebo i pro úpravu.
To co z ní chceš udělat je jen tvoje věc a ty budeš ten kdo do toho bude investovat čas a peníze. Tak si to udělej k obrazu svému a nenech si od nikoho nic nepovídat, rady jsou dobré - názor si musíš udělat sám :).
Jinak ta červená 350 se objevuje v inzerci víc jak dva roky.
motor v srdci
život je boj a kdo chce žít musí bojovat

http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=83894&act=moto-denik-detail&ddid=55273
sannySRX
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 456
Registrován: 26. 9. 2009 22:28
Bydliště: Prágl

Re: Cagiva Al azzurra 350

Příspěvekod StPatrick » 26. 2. 2014 19:21

sannySRX píše:Zajímavý stroj, taky jsem o ní dost uvažoval ve verzi 650.
Alazzurra je trošku exot a tak by se měla brát. Není to Ducati je to Cagiva (CA stiglioni GI ovanni VA rese - nebýt pana Castiglioni, tak už možná značky Ducati, MV Agusta a Moto Morini ani neexistují ;) ).
Cagiva vlastnila sice značku Ducati do roku 96 a i vyráběla motorky s názvem Ducati. Nikdy ale Alazzuru.
Alazzurra je motorka postavená přímo od Cagivy a v Boloni se nikdy nedělala, na ní a na model Elefant byla postavena výrobní linka přímo ve Varese. Používá některé shodné a obdobné díly z původní malé ducati ale to je vše.
To, že pro někoho nemá Cagiva takové jméno (mimo Italů -přitom Cagiva má vítězství z většiny motocyklových sportů a jezdily za ní jezdci Lucchinelli , Mamola, Lawson, Strijbos či Orioli atd.) a chce z toho udělat za každou cenu Ducati je pro mne stejné jako když si na Dacii dával někdo značku Renault nebo na Ladu a žigulíka Fiat.
Alazzurra byla stavěná taky trošku jinou filosofií měla být více cestovní a pohodlnější než Ducati. Bohužel se tato skutečnost odrazila na váze 190kg a na provozních či sportovních parametrech oproti zmiňované Ducati.
350 pokud není člověk opravdu milovník malých objemů je opravdu slabota a výkon může pro start stačit, ale po chvíli bude jistě chybět jede to ale musí se to furt točit. Předělávka jak již psali kluci je možná (kitů se dělá a prodává velké množství)ale je již dost komplikovaná a značně nákladná, je to dáno malým průměrem ventilů a slabou hřídelí na klice.
ale jde to http://lamotoclassica.foroactivo.com/t2112-alazzurra-350-race
Al 650 je jistě daleko lepší volbou bohužel ne jen u nás zase méně dostupnou. Jelikož se nevyráběla dlouho a tak začíná být i v originále celkem drahá co jsem se díval tak 4000e je celkem normální cena.
Základ je to jinak pěknej. Jak nechat origo nebo i pro úpravu.
To co z ní chceš udělat je jen tvoje věc a ty budeš ten kdo do toho bude investovat čas a peníze. Tak si to udělej k obrazu svému a nenech si od nikoho nic nepovídat, rady jsou dobré - názor si musíš udělat sám :).
Jinak ta červená 350 se objevuje v inzerci víc jak dva roky.


Děkuju za názor a objasnění situace kterou alazzurra disponuje. Na netu toho o ni ani extra moc není a tyto informace bodnou ;) 190kg je vážně na 350ku docela hodně, ale pořád se mi v uších ozývá ten zvuk :D je to těžkej výběr. Že je už 2 roky na prodej vím. Taky jsem na ni tenkrát ani neměl peníze jinak už bych se válel na silnici, těžko říct. Tenkrát jsem na to ale neměl koule a vůbec mě nenapadlo že bych vlastně mohl tu ošklivou masku vyměnit za kulatý světlo a udělat z ní barbarsky pantah.
StPatrick
 
Příspěvky: 11
Registrován: 22. 2. 2014 05:25

Re: Cagiva Al azzurra 350

Příspěvekod StPatrick » 26. 2. 2014 19:32

Standa H. píše: Proto mě zaráží tvůj neprofesionální postoj vůči nováčkům s "hovězími" nápady...


:D Hovězí nápady mě dostaly
StPatrick
 
Příspěvky: 11
Registrován: 22. 2. 2014 05:25

Re: Cagiva Al azzurra 350

Příspěvekod StPatrick » 26. 2. 2014 20:11

Stevene, děkuju moc za rady. Stando taky děkuju a omlouvám se, že jsem vás takto donutil k výměně názoru. jinak moje reakce: "krása, proto jsem ji chtěl" byla čistě na to že je to kráska ikdyž se do ni neřeže. Na všech třech stavbách který tam Standa hodil jsou dobrý kýče.
StPatrick
 
Příspěvky: 11
Registrován: 22. 2. 2014 05:25

Re: Cagiva Al azzurra 350

Příspěvekod Standa H. » 26. 2. 2014 23:04

650 byla nedávno v inzerci za 40 000 Kč v původním originálním stavu. Jak to čtu, tak lituju, že jsem si jí nekoupil...
Motorky pryč: Honda CX500C 1982, Cagiva-ČZ 125 Roadster, Triumph T100 Bonneville 2002, BMW R65 1981, Honda CB125T 1973
Motorky doma: Honda CB550FK 1979, Yamaha SR500 1980, Honda CB500T 1976, Yamaha TX500 1975
Standa H.
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 147
Registrován: 27. 12. 2010 17:29
Bydliště: Havl. Bord

Předchozí

Zpět na motorkách

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků

cron