Cagiva Al azzurra 350

Diskuze o motorkách ve stylu caféracer.

Re: Cagiva Al azzurra 350

Příspěvekod stevan » 25. 2. 2014 19:24

mm-art-airbrush píše:Ať nezmrzneš :P
Martine já to myslel ironicky nebot je to tu někdy jako házet ty perly těm bravčové...
stevan
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 524
Registrován: 25. 9. 2009 21:35

Re: Cagiva Al azzurra 350

Příspěvekod Standa H. » 25. 2. 2014 20:26

stevan píše:
mm-art-airbrush píše:Ať nezmrzneš :P
Martine já to myslel ironicky nebot je to tu někdy jako házet ty perly těm bravčové...


Stevane, prosím tě, o co ti jde? Toto je přece volně přístupné názorové fórum o motorkách ve stylu CR. V tomto tématu se řeší to, co se tu řešit má. Proč lidi, kteří se hned neztotožní s tvým názorem, nazýváš po slovensky prasaty? :roll:

Nechápu co se tady poslední dobou děje. Každý se hned napadá a ironicky uráží. Dřív jsem sem chodil pro nápady, inspiraci a rady... :cry:
Motorky pryč: Honda CX500C 1982, Cagiva-ČZ 125 Roadster, Triumph T100 Bonneville 2002, BMW R65 1981, Honda CB125T 1973
Motorky doma: Honda CB550FK 1979, Yamaha SR500 1980, Honda CB500T 1976, Yamaha TX500 1975
Standa H.
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 147
Registrován: 27. 12. 2010 17:29
Bydliště: Havl. Bord

Re: Cagiva Al azzurra 350

Příspěvekod stevan » 25. 2. 2014 20:40

Tak to se musím ohradit nikoho jsem tím slovem neoznačil jen jsem použil pořekadlo vztahující se k plané diskusi!!!Tvé narážky ohledně toho,že mi jde hlavně o peníze jsem gentlmensky přešel a přitom z mého příspěvku je patrné,že píšu o penězích ,které je potřeba do stavby dát a do stavby repliky NCR to jistě nebude malá částka .Takže se nebude jednat o levnou variantu jak jsi napsal.Vůbec jsi neodpověděl na technické věci na strojích na které jsem upozornil takže k čemu dál diskutovat o motocyklech?
stevan
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 524
Registrován: 25. 9. 2009 21:35

Re: Cagiva Al azzurra 350

Příspěvekod Standa H. » 25. 2. 2014 21:25

Mojí myšlenku týkající se financí si totiž vůbec nepochopil. I když budeš dělat repliku, tak nebude stát jako originál (proto se tomu říká replika a ne originál). Technické věci jsem přešel, protože s nimi souhlasím. Máš pravdu, tak proč ti oponovat a vyvracet to, s čím i já naprosto souhlasím. Beru tě jako stavitele, který má několikanásobně více zkušeností než já. I když nejsi členem CafeRacer klubu tak máš mojí úctu kvůli svým věcným příspěvkům. Nikdy bych si nedovolil do takové kapacity, jako jsi ty, rýt a napadat tě. Proto mě zaráží tvůj neprofesionální postoj vůči nováčkům s "hovězími" nápady... Toť vše, snad už máš jasno...
Omlouvám se zakladateli tématu za spam ale musím se bránit.
Motorky pryč: Honda CX500C 1982, Cagiva-ČZ 125 Roadster, Triumph T100 Bonneville 2002, BMW R65 1981, Honda CB125T 1973
Motorky doma: Honda CB550FK 1979, Yamaha SR500 1980, Honda CB500T 1976, Yamaha TX500 1975
Standa H.
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 147
Registrován: 27. 12. 2010 17:29
Bydliště: Havl. Bord

Re: Cagiva Al azzurra 350

Příspěvekod stevan » 25. 2. 2014 21:35

Něco k těm cenám dílů na repliku Pantahu:Kit nádrže,sedla 790 dolarů,kapota a blatník 370 dolarů,výfuk na pantaha replika Conti 1250 dolarů,počítám,že s takovým motocyklem se bude dělat i motor takže třeba jen písty cca 300dolarů,kde je udělání kliky-ojnice 600dolarů,kde jsou vačky,zapalování,spotřební materiál?Nechci vypisovat vše co je potřeba udělat aby to bylo opravdu funkční a né na ostudu..Ale Ducati sama o sobě není levná a replika pantahu NCR bude několikrát přesahovat cenu toho nákupu..
stevan
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 524
Registrován: 25. 9. 2009 21:35

Re: Cagiva Al azzurra 350

Příspěvekod stevan » 25. 2. 2014 21:43

čemu se chceš bránit?Nikdo tě nenapadá já se vyjadřoval ke stavbám co jsi vložil jejich technickému zpracování aby se řešilo co jak udělat lépe a né to je dobré..A pak jsem řekl,že levná replika ducati pantah NCR nejde udělat a bude to jen další paskvil tot vše!A zakladatel vlákna by měl vidět čeho se vyvarovat na svém stroji ..
stevan
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 524
Registrován: 25. 9. 2009 21:35

Re: Cagiva Al azzurra 350

Příspěvekod Standa H. » 25. 2. 2014 21:51

Samozřejmě, že to nebude malá částka. Ale originál MH replika TT stojí kolem 35 000 Dolarů a to už je trochu jiná dimenze. Tady je dokonce za 50 000 dolarů: http://www.carandclassic.co.uk/car/C404093
Určitě půjde o verzi, zachovalost a další aspekty. Přiznávám, že se v Ducati nevyznám. Jsou to pro mě ale stroje s velkým srdcem a charizmatem.
Tady jedna pěkná přestavba - replika Ducati Pantah: http://www.youtube.com/watch?v=G1BKnexVJO0 - zachovává tradiční vzhled a odkaz značky (podle mě).
Motorky pryč: Honda CX500C 1982, Cagiva-ČZ 125 Roadster, Triumph T100 Bonneville 2002, BMW R65 1981, Honda CB125T 1973
Motorky doma: Honda CB550FK 1979, Yamaha SR500 1980, Honda CB500T 1976, Yamaha TX500 1975
Standa H.
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 147
Registrován: 27. 12. 2010 17:29
Bydliště: Havl. Bord

Re: Cagiva Al azzurra 350

Příspěvekod stevan » 25. 2. 2014 22:03

Ano ,ale to je hřídelová Ducati..Ten můj příspěvek co se týká ceny opravdu pěkného a funkčního stroje repliky byl hlavně pro člověka co psal ,že má o tento typ zájem a po přečtení ,že nená žádnou zkušenost ohledně přestavby ,ani motocyklu jsem ho chtěl varova,že tento typ není pro záčátek vhodný.Nebyl by ani první,a ani poslední co koupil stroj něco uřezal a když došly peníze a um tak v bídném stavu prodal.Já sám jsem tady na foru koupil dva takto poznamenané stroje,A co jsem na nich viděl za hrůzu ani nepíšu..A také se jedná o nejmenší z motorů což na českém trhu bude k vynaloženému úsilí a financím neprodejné.. ještě doplním ta žlutá na videu je zpracováním někde jinde to je povedená stavba, víš když vidím takové detaily jako je ten zprasený výfuk na té barevně kýčovité tak mne napadá jak to vypadá udělané vevnitř ,když tohle co není schované je takové jaké je???
Naposledy upravil stevan dne 25. 2. 2014 22:25, celkově upraveno 1
stevan
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 524
Registrován: 25. 9. 2009 21:35

Re: Cagiva Al azzurra 350

Příspěvekod Standa H. » 25. 2. 2014 22:21

Myslím si, že není správná cesta odrazovat nadšence hned na začátku. Jde ale o to, jestli je to nadšenec a nebo trouba, kterýmu se z ničeho nic najednou líběji motorky, protože je viděl třeba v reklamě (bez urážky). Nejde říct: "nedělej to, protože to nedokážeš a poděláš to." To toho člověka akorát naštve. Chce to: "jako začátečníkovi bych ti radil něco méně nákladného a náročného, třeba XS 400, který jsou za pěkný peníze a je jich mraky."
Já osobně nejsem příznivce nějakých úprav rámů a geometrie řízení. Jeden člen tohoto fóra má parádní motto: Dokud si nebudu jist, že dokážu udělat lepší moto po všech stránkách než je série, tak nevidím důvod, proč stavět CR, stylovka za cenu ovladatelnosti není cestou. S tímto mottem se bez váhání ztotožním i já (pokud autor nic nenamítá). Proč tedy řezat, snižovat...?
Máš pravdu v tom, že některé dnešní stavby jsou prostě hnus. Přesně jak píšeš o těch detailech. Možná je to ale tím, že každému se líbí něco jiného, každý nemá takový um, nezná technologie a postupy, prostě někdo, kdo chtěl ale pak zjistil, že to nejde. Vídám toho hodně na srazech. Mám větší radost z kluka, kterej tam je schopnej rozdělat svojí MZ, protože mu zase nehjede, než z borce, co tůruje R1, kterou mu koupil tatínek...
Ta žlutá je opravdu parádní. Je tam vyměněna pouze nádrž a sedlo nebo je toho víc?
Motorky pryč: Honda CX500C 1982, Cagiva-ČZ 125 Roadster, Triumph T100 Bonneville 2002, BMW R65 1981, Honda CB125T 1973
Motorky doma: Honda CB550FK 1979, Yamaha SR500 1980, Honda CB500T 1976, Yamaha TX500 1975
Standa H.
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 147
Registrován: 27. 12. 2010 17:29
Bydliště: Havl. Bord

Re: Cagiva Al azzurra 350

Příspěvekod stevan » 25. 2. 2014 22:38

každý má jiné možnosti a vědomosti -nic proti Dančičovi :D a co se týká toho odrazování to není odrazování ,ale rada než se dostala Laverda ke mně tak jsem o ní věděl celých deset let a za tu dobu měla několik neodrazených ,kteří vždy něco ztratili,zničili a pod ..Proto,že neměli vědomosti,vybavení ani snahu se něco naučit,nastudovat a pochopit a spoustu trpělivosti.Musím obdivovat takového oldmena ,že svou hřídelovou Ducati stavěl skoro DVACET LET,několikrát spoustu věcí předělal a nebo se k nim vrátil a bylo to na tom motocyklu vidět to mi věř!!
stevan
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 524
Registrován: 25. 9. 2009 21:35

PředchozíDalší

Zpět na motorkách

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron