od Standa H. » 25. 2. 2014 22:21
Myslím si, že není správná cesta odrazovat nadšence hned na začátku. Jde ale o to, jestli je to nadšenec a nebo trouba, kterýmu se z ničeho nic najednou líběji motorky, protože je viděl třeba v reklamě (bez urážky). Nejde říct: "nedělej to, protože to nedokážeš a poděláš to." To toho člověka akorát naštve. Chce to: "jako začátečníkovi bych ti radil něco méně nákladného a náročného, třeba XS 400, který jsou za pěkný peníze a je jich mraky."
Já osobně nejsem příznivce nějakých úprav rámů a geometrie řízení. Jeden člen tohoto fóra má parádní motto: Dokud si nebudu jist, že dokážu udělat lepší moto po všech stránkách než je série, tak nevidím důvod, proč stavět CR, stylovka za cenu ovladatelnosti není cestou. S tímto mottem se bez váhání ztotožním i já (pokud autor nic nenamítá). Proč tedy řezat, snižovat...?
Máš pravdu v tom, že některé dnešní stavby jsou prostě hnus. Přesně jak píšeš o těch detailech. Možná je to ale tím, že každému se líbí něco jiného, každý nemá takový um, nezná technologie a postupy, prostě někdo, kdo chtěl ale pak zjistil, že to nejde. Vídám toho hodně na srazech. Mám větší radost z kluka, kterej tam je schopnej rozdělat svojí MZ, protože mu zase nehjede, než z borce, co tůruje R1, kterou mu koupil tatínek...
Ta žlutá je opravdu parádní. Je tam vyměněna pouze nádrž a sedlo nebo je toho víc?
Motorky pryč: Honda CX500C 1982, Cagiva-ČZ 125 Roadster, Triumph T100 Bonneville 2002, BMW R65 1981, Honda CB125T 1973
Motorky doma: Honda CB550FK 1979, Yamaha SR500 1980, Honda CB500T 1976, Yamaha TX500 1975