Cagiva Al azzurra 350

Diskuze o motorkách ve stylu caféracer.

Re: Cagiva Al azzurra 350

Příspěvekod mm-art-airbrush » 25. 2. 2014 11:16

Stevan, obě jsou krásné, ta spodní je best !!!
mm-art-airbrush
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 1183
Registrován: 25. 1. 2010 10:28
Bydliště: Tábor

Re: Cagiva Al azzurra 350

Příspěvekod stevan » 25. 2. 2014 11:20

mm-art-airbrush píše:Stevan, obě jsou krásné, ta spodní je best !!!

Martine nevím ,které myslíš ty stavby ,nebo tak jak ji udělali italští soudruzi??Ty originály jsou obě 350 takže k tématu,jen ten vzhled Alazzury se nepovedl..
stevan
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 524
Registrován: 25. 9. 2009 21:35

Re: Cagiva Al azzurra 350

Příspěvekod mm-art-airbrush » 25. 2. 2014 11:34

Mám na mysli originály Ducati 350.

K té Cagivě jsem v prvním příspěvku měl na mysli to, že je to motorka docela vyjímečná a složená z komponentů které by byla blbost měnit. Jako na první "radical café" s flexou a svářečkou by to byl bez diskuze hřích, ale kdo má cit pro tyhle kousky, ten by si s tim dokázal jistě velmi snadno poradit ( týden na ní koukat každý večer z křesla s kávou v ruce a pak něco poupravit...a znovu furt dokola... třeba celý rok, dokud by nebyla do detailu dokonalá), aniž by z ní sundal jedinou krásnou věc, kterých je tam dost.

Já bych jí zkrátka sundat ten origo vršek a šel cestou Pantahu...
mm-art-airbrush
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 1183
Registrován: 25. 1. 2010 10:28
Bydliště: Tábor

Re: Cagiva Al azzurra 350

Příspěvekod Standa H. » 25. 2. 2014 13:44

Samozřejmě úpravu ve stylu Pantahu a MH repliky jsem taky zaregistroval. Tam jde ale jen o nakoupení kitu a nalakování - žádné vymýšlení vlastního stylu a snahy se odlišit. Nebudeme si nic nalhávat, pak je to velmi levná obdoba již zmíněných legendárních Ducati. Vzhled je ale opravdu perfektní (jako u originálů) a na srazech bude určitě cílem velkého obdivu. Už jen kvůli pořizovacím nákladům bych do toho šel. Italská výroba má celkově jiné kouzlo než ta japonská, hlavně co se týče designu. ;)
Motorky pryč: Honda CX500C 1982, Cagiva-ČZ 125 Roadster, Triumph T100 Bonneville 2002, BMW R65 1981, Honda CB125T 1973
Motorky doma: Honda CB550FK 1979, Yamaha SR500 1980, Honda CB500T 1976, Yamaha TX500 1975
Standa H.
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 147
Registrován: 27. 12. 2010 17:29
Bydliště: Havl. Bord

Re: Cagiva Al azzurra 350

Příspěvekod stevan » 25. 2. 2014 14:06

Velmi levná obdoba??To snad né to je problém spousty lidí co chtějí stavět zeptej se jak levná je stavba Nortona -Spedmaxe,nebo Laverda do stylu Egli SFC-radúze,Guzzi do stylu V7-Framese..a jiných ,kteří tu prezentovali svou práci.Nejde postavit něco za pár korun aby to bylo opravdu funkční a pěkné.Tohle může říkat Babica u plotny nad bramborovým salátem...
stevan
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 524
Registrován: 25. 9. 2009 21:35

Re: Cagiva Al azzurra 350

Příspěvekod Standa H. » 25. 2. 2014 14:24

stevan píše:Velmi levná obdoba??To snad né to je problém spousty lidí co chtějí stavět zeptej se jak levná je stavba Nortona -Spedmaxe,nebo Laverda do stylu Egli SFC-radúze,Guzzi do stylu V7-Framese..a jiných ,kteří tu prezentovali svou práci.Nejde postavit něco za pár korun aby to bylo opravdu funkční a pěkné.Tohle může říkat Babica u plotny nad bramborovým salátem...


Nezlob se na mě, ale Alazzurra stojí asi 40 000 Kč a tovární MH replika asi 700 000 a to je sakra rozdíl. :-D O tohle šlo. V žádném případě do toho nechci zatahovat lidi, kteří staví nebo upravují motocykly bez ohledu na finance, o kterých píšeš (i já to tak dělám). To, co děláme z lásky, přece nejde vyvažovat penězi. Nebo tobě jde především o peníze?
Ještě abych to uvedl na správnou míru: obrázky, které jsem vkládal, jsou pouze ilustrační a jsou k tématu. V žádném případě je nevydávám za nejlepší stavby na světě. Mým zájmem bylo poradit tazateli jak by to mohlo nebo nemohlo vypadat, případně vyvolat diskuzi o kvalitě přestaveb.
Motorky pryč: Honda CX500C 1982, Cagiva-ČZ 125 Roadster, Triumph T100 Bonneville 2002, BMW R65 1981, Honda CB125T 1973
Motorky doma: Honda CB550FK 1979, Yamaha SR500 1980, Honda CB500T 1976, Yamaha TX500 1975
Standa H.
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 147
Registrován: 27. 12. 2010 17:29
Bydliště: Havl. Bord

Re: Cagiva Al azzurra 350

Příspěvekod mm-art-airbrush » 25. 2. 2014 14:25

Mám se ještě hooodně co učit 8-)
A rád bych se učil... 8-)
mm-art-airbrush
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 1183
Registrován: 25. 1. 2010 10:28
Bydliště: Tábor

Re: Cagiva Al azzurra 350

Příspěvekod StPatrick » 25. 2. 2014 15:06

Standa H. píše:
stevan píše:No nevím podle mne tohle zrovna podařené stavby nejsou... :(


První a poslední jsou vlastně jen očasané motorky s původními díly, sem tam nějaká dodělávka (zadek, kola,...). Nejsou to tedy přestavby. Chtěl jsem ukazát, že aniž by se radikálně zasahovalo do původní koncepce, jde vzhled a jízdní vlastnoti, oproti původnímu plasťáku (motocyklu spíše cestovního založení), určitě vylepšit.



nádhera, proto jsem ji chtěl )
StPatrick
 
Příspěvky: 11
Registrován: 22. 2. 2014 05:25

Re: Cagiva Al azzurra 350

Příspěvekod stevan » 25. 2. 2014 18:13

...tak já jdu na ty ryby ..
stevan
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 524
Registrován: 25. 9. 2009 21:35

Re: Cagiva Al azzurra 350

Příspěvekod mm-art-airbrush » 25. 2. 2014 19:17

Ať nezmrzneš :P
mm-art-airbrush
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 1183
Registrován: 25. 1. 2010 10:28
Bydliště: Tábor

PředchozíDalší

Zpět na motorkách

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků