Kupa prvej moto - CB 550/750 '77-78

Diskuze o motorkách ve stylu caféracer.

Kupa prvej moto - CB 550/750 '77-78

Příspěvekod MrKwa » 3. 11. 2014 18:43

Zdravim vsetkych tu vo fore. V hlave uz velmi dlho nosim myslienku, kupit si konecne svoju prvu moto (Pionier v predpubertalnom veku neratam). Dlhu dobu sa mi pozdaval napr. novy Iron883 od HD, ale zaroven ma stale viac laka cafe-racer styl a celkovo vintage motorky, absolutne nie nic nove a moderne. Mam sancu si priviezt z DE klasiky od Hondy, CB 550 alebo 750 v rocnikoch 77-78. Ceny cca 3,5 az 4 tis euro len za moto. Motorku chcem samozrejme aj normalne pouzivat, nie len lestit a predvadzat sa :)) Da sa v takychto cenovych hladinach obstarat realne fungujuci stroj, alebo to su vsetko len nalestene vraky? podla inzeratov vyzeraju ako nove, nabeh 20-33tis co sa mi ani moc verit nechce.(dalsie investicie do spojky, brz,zapalovania atd. s tym pocitam, ale urcite nehladam stroj na komplet rozobratie a GO) Tak budem asi aj sam prekvapeny, ako nazivo pojdu (aj ked dobre zostelovany motor na starej Honde naozaj neviem podla ucha ako zaciatocnik spoznat). Co by ste radili?

750.JPG


550.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
MrKwa
 
Příspěvky: 4
Registrován: 30. 10. 2014 18:01

Re: Kupa prvej moto - CB 550/750 '77-78

Příspěvekod Dančic » 3. 11. 2014 20:14

Vítej
S CB 750 SOHC máme doma už nějaké zkušenosti. Zatím u všech jsme dělali motor (v rozsahu výměny řetězů, zabroušení ventilů, výměna napínáků, všech gufer, těsnění pocopitelně a zkrátka takové věci co byly zapotřebí) Pokud mohu poradit, vyhni se modelu CB 750 F2/G, osobně jsem dával dokupy včetně motoru, u kterého k dříve vyjmenovaným položkám přibyly ventilová vodítka a ventily (=>13 000 kč v materiále navíc, ventily jsou větší a proto hůře sehnatelné), je to prý výrobní vada F2. Investice do brzd (většinou vyhnilé brzdové pístky) jsou pochopitelné, je to starý stroj. Pak nové brzdové pumpy, repase tlumičů atp... To teda když bychom neřešili vzhled.

Pokud Ti někdo bude tvrdit, že Four 750 mlátí vždy a každému, tak zkus zmáčknout spojku, pak by měl motor jít zcela jako u jakéhokoli nového čtyřválce. A pak musím říct jednu nepříjemnost k CB 750, bez vyndání motoru nesundáš ani kryt vačky, takže i přetěsnění hlavy znamená tahat ten asi 80 kg motor ven.

Ale upřímně mohu říct, že jinak jsem s CB 750 F2 velmi spokojen, když se to všecko dá kompletně napořádek, pak se na tom jezdí velmi příjemně, dvoukotouč vpředu a velký kotouč vzadu s plovoucími třmeny a vpředu instalovanou výkonnější pumpou brzdí oproti běžné Fouce znatelně lépe... Ale i velký buben na klasické Fource vzadu není výkonnostně až tak zlý. ;)

Přeju hodně štěstí při koupi.
Honda CB 750 F2 SOHC
Honda CJ 250 T
Dančic
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1220
Registrován: 4. 2. 2010 20:45
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: Kupa prvej moto - CB 550/750 '77-78

Příspěvekod Zbyněk » 3. 11. 2014 20:20

Radši starou Suzuki, za ty peníze máš i W 650 a i jiné pěkné stroje. Tohle je pro fandy Fourek. Moc řetězů,válců,karburátorů a různých nálad těchto krásných a starých motocyklů. ;)
Soutěžím o titul nemehlo roku.
Zbyněk
 
Příspěvky: 1721
Registrován: 10. 10. 2009 16:59
Bydliště: Velké Kunětice

Re: Kupa prvej moto - CB 550/750 '77-78

Příspěvekod Dančic » 4. 11. 2014 00:30

Zbyněk má pravdu, že jako první moto to asi nebude úplně ideální, poněvadž si myslím, že do 4000 eur se dnes již jen těžko sežene CB 750 SOHC, na kterou bys nemusel šáhnout.
Honda CB 750 F2 SOHC
Honda CJ 250 T
Dančic
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1220
Registrován: 4. 2. 2010 20:45
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: Kupa prvej moto - CB 550/750 '77-78

Příspěvekod MrKwa » 26. 11. 2014 12:14

tak to nakoniec vyhrala ta modra CB750 K7. bola povodne za 4k6, spustena na 4k eur.motor bezi hladko aj lahko ide do otaciek, akurat ma trochu mrzi asi kriva vidla.ak ide koleso rovno, riadidla aj budiky idu mierne do prava.takze to bude asi prva uprava/oprava. nejake tipy na vhodny bobek, pri ktorom nemusim upravovat/rezat panty na origo rame? chcem to hlavne preto, aby bola vzdy navratitelna do povodneho originalneho stavu. inak boa kupena tu, typek ma plny sklad starych strojov a permanentne ich renovuje : http://www.motorrad-hentzschel.de/bikes.html
MrKwa
 
Příspěvky: 4
Registrován: 30. 10. 2014 18:01

Re: Kupa prvej moto - CB 550/750 '77-78

Příspěvekod Zbyněk » 26. 11. 2014 12:29

Tu máš :P http://www.ebay.it/itm/Honda-CB-750-Fou ... 0342193776

A projeď si tu stránku celou.
Soutěžím o titul nemehlo roku.
Zbyněk
 
Příspěvky: 1721
Registrován: 10. 10. 2009 16:59
Bydliště: Velké Kunětice

Re: Kupa prvej moto - CB 550/750 '77-78

Příspěvekod MrKwa » 26. 11. 2014 14:18

Zbyněk píše:Tu máš :P http://www.ebay.it/itm/Honda-CB-750-Fou ... 0342193776

A projeď si tu stránku celou.


Diky..praveze Classic cycle city na ebay som uz preluskal sedla tam teda nemaju, tvoj link je na bocne chromove lemy na giuliari seat, nie na cele sedlo :) zatial som nasiel len jednu repliku http://www.cb750cafe.com/products-page/ ... afe-racer/ ..pruser je, ze vsetky sa robia len do r.76, moj ram je 77 a ma panty aj lock (asi?) na inych miestach (zeby totozny s F-kovymi modelmi?), zamok vpravo, panty nalavo. mate to niekto s CB Four tiez tak?
MrKwa
 
Příspěvky: 4
Registrován: 30. 10. 2014 18:01

Re: Kupa prvej moto - CB 550/750 '77-78

Příspěvekod Zbyněk » 26. 11. 2014 15:24

No,už ho nemají,jen klasické. Před několika léty jsme tam objednávali. Musíš pohledat jinde. ;)

A nebo jim napiš,to bude zřejmě nejlepší: http://www.ebay.de/itm/Giuliari-Sitzban ... 0245234050
Soutěžím o titul nemehlo roku.
Zbyněk
 
Příspěvky: 1721
Registrován: 10. 10. 2009 16:59
Bydliště: Velké Kunětice

Re: Kupa prvej moto - CB 550/750 '77-78

Příspěvekod Dančic » 26. 11. 2014 15:45

Modely F0, 1, 2 a K7 a K8 mají zámek napravo na návarku, zbytek měl pokud se nepletu zámek vlevo.. wemoto dodává repliky sedel včetně Giuliari sedla - http://www.wemoto.cz/parts/picture/ve-s ... our-racer/ - to je však komatibilní pouze po model K6... jinak nevím

když vidím stav Tvé moto, tak bych osobně udělal lak do origa a pokusil se sehnat origo výfuky a byl by to parádní youngtimer... bez větších zásahů z K7 racer nikdy moc nebude, od uvedení do prodeje byla koncipována jako turistický motocykl, 17" baňaté kolo vzadu, široká nádrž i sedlo... vzhledem k tomu, že zbytek stroje vypadá takto původně, asi bych v tom hledal spíše klad

jinak mezi rámy K7 - F - F2 jsou rozdíly

a s tím zatáčením kola - přeměřit trubky, ale nedá se vyloučit, že budou ohlé spodní brýle... jak rozebereš, uvidíš
Honda CB 750 F2 SOHC
Honda CJ 250 T
Dančic
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1220
Registrován: 4. 2. 2010 20:45
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: Kupa prvej moto - CB 550/750 '77-78

Příspěvekod MrKwa » 26. 11. 2014 17:09

Diky hosi...aj za wemoto link, ten som doteraz nepoznal:)
Presne tak nejak to aj chcem. Ziadne velke zasahy a upravy (zvody aj vyfuky su btw nove, este nevypalene), jedine tak nahodit clubmany a mozno mensie blinkre/zadne svetlo. Sucasne sedlo je na mna zbytocne velke a siroke, chcem ju vzadu aspon trochu opticky zostihlit. Ale asi fajn nahoda, konecne sa mi podarilo najst nieco skoro origo na moj rocnik, tak asi pojdem do tohto, vyber maju celkom slusny: http://www.motorcycleseatsdirect.com/19 ... ycle-seat/
MrKwa
 
Příspěvky: 4
Registrován: 30. 10. 2014 18:01


Zpět na motorkách

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků