Kawasaki 500

Diskuze o motorkách ve stylu caféracer.

Kawasaki 500

Příspěvekod martinus69 » 21. 10. 2016 14:01

Zdravim, som tu novacik a chcem sa s vami poradit, mam zaujem o kupu Kawasaki 500, chcem motorku kde budem moct vziat aj druhu osobu, preto uvazujem prave nad touto kawa, chcem sa najma opytat, co si myslite o obuti a jeho vplyvu na jazdne vlastnosti (mensia stycna plocha s vozovkou), myslite si, ze to velmi ovplyvni jazdne vlastnosti ? dakujem

Obrázek
Obrázek
martinus69
 
Příspěvky: 3
Registrován: 21. 10. 2016 13:49

Re: Kawasaki 500

Příspěvekod Jirka » 21. 10. 2016 14:39

Ano, ovplyvni, a to velmi. A pokud ten bastl koupíš a budeš chtít jezdit po normálních silnicích tak první co bych ti poradil, tak je zuj, vyhoď a dej na to gumy co tam patří.
Jirka
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 1698
Registrován: 1. 10. 2009 21:45
Bydliště: Blansko

Re: Kawasaki 500

Příspěvekod martinus69 » 21. 10. 2016 15:12

Jirka píše:Ano, ovplyvni, a to velmi. A pokud ten bastl koupíš a budeš chtít jezdit po normálních silnicích tak první co bych ti poradil, tak je zuj, vyhoď a dej na to gumy co tam patří.


no ono ide o to, ze mne aj vyhovuje to, ze s tym mozem ist mimo asfaltku, samozrejme ze nie do lesa, ale mam na mysli polne cesty a podobne...dokazal by si povedat akym sposobom to moze ovplyvnit spravanie sa na asfaltke ?
martinus69
 
Příspěvky: 3
Registrován: 21. 10. 2016 13:49

Re: Kawasaki 500

Příspěvekod JirkaJ » 21. 10. 2016 17:17

Nechápu co všichni blbnou se špuntama na silničních motorkách :-)
Bude to klouzat a v zatáčkách uskakovat. V lepším případě budeš jezdit jako posranej, v horším si dobře rozbiješ hubu. V terénu to stejně nic moc nepředvede, protože ty gumy ti podvozek nepředělají...

Ještě se mi nestalo, abych na polní cestě nedokázal jet na normálních silničních pneumatikách.
JirkaJ
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 792
Registrován: 2. 10. 2011 18:06
Bydliště: Praha

Re: Kawasaki 500

Příspěvekod Jirka » 21. 10. 2016 18:09

Jak píše jmenovec Jirka, uvědom si, že ta guma tě drží na silnici. Ty špunty tě na ní asi moc nepodrží. A pokud chceš jezdit terén, tak si kup nějaké endurko, nebo scrambera.
Jirka
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 1698
Registrován: 1. 10. 2009 21:45
Bydliště: Blansko

Re: Kawasaki 500

Příspěvekod Dančic » 22. 10. 2016 22:20

Sice vlastně vůbec neodpovím na tvou otázku, ale silniční motorka je na silnici a terénní je do terénu...

Ale, našel jsem sympatický univerzál... já, jakožto dlouholetý odpůrce veškerých "kejvaček" jsem si na mimosilniční užití oblíbil ČZ Sport z šedesátých let.. ta motorka není na žádném povrchu vyložené dobrá, je slabá, hodně nedokonalá a už ve své době zastaralá, atp... ale vlastně je to momentálně jediný stroj, na kterém mě jen tak ledabyle napadne, že odbočím třeba na polňačku, jenom kvůli tomu, že nevím kde ta cesta končí a chcu to zjistit... :lol: Ten stroj má navíc několik výhod (sice i řadu nevýhod, ale některé se dají odstranit...) - zaprvé: když odletí šutr a střelí mi někde do motorky.. tak je mi to fakt uplně šumák... ale halvně zadruhé: když potkám na sportce nějké hřibaře v lese, tak se u nich projevuje reakce "jéé! tu jsem taky kdysi míval!" namísto "zase nějaký za*raný endurista, akorát kravál tu dělá, hajzl jeden!"

A vlastně objektivně řečeno.. ta motorka je mimo cestu lepší, než na ní.. na asfaltu je to docela kopyto, které při nájezdu do vracáku váží pocitově o 50kg víc.. ale do lesa... jsel jsem na tom dvakrát Enduro Cup v Náměšti nad Oslavou a taky letošní Stopu zlínské šestidenní.. a až na ty děsně malé zdvihy (které však u jakékoli cestovní motorky nebudou o moc větší) to vlastně vůbec není špatná zábava
Honda CB 750 F2 SOHC
Honda CJ 250 T
Dančic
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1220
Registrován: 4. 2. 2010 20:45
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: Kawasaki 500

Příspěvekod nevo7 » 23. 10. 2016 11:09

Presne túto motorku som tu dával do diskusie pre inšpiráciu, nikdy som si nevedel predstaviť niečo postavené z tohto druhu rámu /či aj GS500/.

Ohľadne gúm, v kľude by sa tam dali dať nejaké enduro gumy, ale asi bude problém s rozmermi a nájsť sadu, to asi nepôjde. Len tak pre predstavu https://www.az-pneu.sk/pics/pneu/mitas_E08.jpg Ale je jasné, že na cestných a vozenie sa iba po ceste to bude aj 90% istota /100% len ak vieš ktorý model bude ten najlepší i na vodu :) /.
Každy je v niečom dobrý. Ja jazdím.
Jawa 3.5 63X Racer, XJ600 S.T. v príprave
nevo7
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 462
Registrován: 12. 11. 2012 15:56
Bydliště: Nová Dubnica, SR

Re: Kawasaki 500

Příspěvekod radúz » 25. 10. 2016 18:26

Opravdu "skvěle upravená " ER-5-ka,musím poblahopřát nabyvateli k opravdovému klenotu....
radúz
 
Příspěvky: 394
Registrován: 22. 12. 2011 00:34

Re: Kawasaki 500

Příspěvekod kokabura » 26. 10. 2016 11:51

vis jaka je krasa uprav? ze si yo delas pro sebe a podle sebe! ikdyby sis tam dal loukote tak to muze bytkazdymu jedno ;) spunty prirozene nebudou drzet jako silnicni guma.. ale ty musis vedet jak a kde s tim budes jezdit ;)
kdyby kazdej premyslel, ze se to tak nedela.. tak jeste dneska tahame kmeny v pisku a kazdymu kdo prijdes s kulatym kolem se smejem..
kokabura
 
Příspěvky: 40
Registrován: 19. 5. 2013 11:36

Re: Kawasaki 500

Příspěvekod JirkaJ » 27. 10. 2016 09:51

máš hodně bujnou fantazii, když v tobě tahle Kawa evokuje myšlenky o pokroku :-D

Zdaleka ne každá přestavba je vytvořená podle představ majitele, ale často podle jeho technických možností a rozpočtu. Navíc tohle už je hotová stavba, takže si nový majitel kupuje sny někoho jiného...
JirkaJ
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 792
Registrován: 2. 10. 2011 18:06
Bydliště: Praha

Další

Zpět na motorkách

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron