ES-2 - rozhodně ano !!
Když je bezvadně vyladěn a v technické kondici je to nád-he-ra !!
..Sehnat na to jde cca 70% věcí , stále se ND vyrábí v anglii ,/ já osobně přes rakušany /, ceny "přiměřený" , takže vše co se hýbe , šoupe , točí - kompletní karburace , elektrika , pryžové věci , přední vidle , pružiny ap.. - vše k mání / teda za euroše ! / ..stačí mít základ a zbytek se doladí..
Samozřejmě čím víc ti toho chybí , tím víc se finančně prohneš , ale dá se to..
Ty dvouválce jsou sporný , dobrý jsou prý 500 a 600cc , vyšší kubatury už trpí na vibrace, ale mám na mysli vibrace nepříjemný u 750 to řešili spešl silenblokama - comm. /u Atlase 750 to bylo ještě "natvrdo" ,inu stroj pro tvrdší jádro../
Jinak ES2 bylo vyrobeno podstatně méně než např. 2val. dominátorů a též v cizích katalozích -cenících jsou na stejný cenový hladině s těmito neli dražší. /v něm. oldtiterprice 2008 /
Je to logické jelikož na přelomu 50/60let už jednoválce chtěl málokdo , byla to éra dvouválců ,tak jednoválce byli v nemilosti a vyráběli se spíše doběhově.. A co jsem slyšel , tak měli toho na ostrovech u Nortonů plný dvorky , poptávka mizivá , tak po oteplení vztahů cca59/60 , si plácl východ se západem a udělali tehdy neslýchaný nevídaný kšeft a navezlo se k nám trochu do Madarska a prý i do Polska: ESdvojky /+ G80/ recipročně za nějaké zboží nebo suroviny, ale přesně za co nevím... ale to jsem odbočil..!
Nenechej se nikým zviklat a jdi za ES2 !!
, ještě i ČR nějaký zůstali a sem tam se inzerci něco objeví , ale spíše od 130 >> většinou na papírech../..jináč 390 kč pojistka na celý rok - klasická spz , ..a jezdí to do 4 l . při jízdě do 100
/
PS. jinak mrkni na
http://www.vintage-motorcycle.com - Rakousko
ahoj Risa