Jirka píše:Věděl jsem, že píchnu do vosího hnízda, ale měl jsem Jaw celkem 5 ( Jawa 50 Pionýr, Jawa 350 Panel, Jawa 350 California, Jawa 350 Bizon, Jawa 350 - 634 ) a i přes vešlkerou snahu se z nich nepodařilo udělat trochu slušnou motorku. A to jsme soustružili setrváky, vložkovali klikové skříně, leštili kanály, odlehčovali písty, dávali karbce Amaly atd.atd.atd. Prostě ať jsme se snažili sebe víc, přijel na sprint týpek se sériovou RD 350 a byli jsme v prdeli jak Baťa s dřevákama.
To se pak jeden nemůže divit, že když po 634 přišla CB 360 člověk trošku pozmění názor.
Ad CAfé racer: ta ČZ 350 od ing. Pudila to trošku jiná liga, to sem až tak nepatří.Před tou smekám v hlubokém úklonu.
Ad Kafi: k té černé číze, celkem to jde, ale co ten centrální stojan, stupačky, zakrytý řetěz,výfuk ? Café podle mne je: min. hmotnost, max. výkon, perfektní ovladatelnost, všechno zbytečný pryč, trubkový rám, dvouvál, vzducháč, drátový kola, atd.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků