speedmax píše:No jistěeeee, amíci měli choppery a v evropě se ladí a odlehčují jiné stroje a jiná technika na jiné silnice.
speedmax píše:No jistěeeee, amíci měli choppery a v evropě se ladí a odlehčují jiné stroje a jiná technika na jiné silnice.
Jirka píše:PJ_1986 píše:Přemýšlel jsem i o delším převodu, myslím že motor by ho utáh a nemusel bych ho tolik honit do otáček, jestli ne teď tak pokud půjdu do většího objemu tak určitě
Měnit převod u řetězu je sranda, ale u kardanu?
Pavel hok píše:Jirka píše:PJ_1986 píše:Přemýšlel jsem i o delším převodu, myslím že motor by ho utáh a nemusel bych ho tolik honit do otáček, jestli ne teď tak pokud půjdu do většího objemu tak určitě
Měnit převod u řetězu je sranda, ale u kardanu?
S kardanem také není problém. jsou dvě možnosti, buď vyrobit nový talíř a hrušku s jiným převodovým poměrem do zadního převodu, nebo jednodušší cesta je vyrobit třeba rychlejší jen poslední kvalt. Dělal jsem už obě varianty, vše se dá. např. u brambory (bmw) se dají kombinovat zadní převody s různým poměrem, dle typu motocyklu. Talíř s hruškou je náročnější na výrobu z důvodu paloidního ozubení, kola do převodovky jsou v horším případě s čelním ozubením šikmým ozubením, což je výrobní banalita. Na dvouventilového bramborka se dá pořídit rychlejší pětka do převodovky bez vlastní výroby, mám to v R100R, příjemné, otáčky klesly o 500/min, motor by snesl i tvrší převod (najdeš u HPN, Siebenrock, Israel moto...)
Do jakého stroje to potřebuješ?
hok
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků