Malé zamyšlení nad výkonem

Diskuze o motorkách ve stylu caféracer.

Re: Malé zamyšlení nad výkonem

Příspěvekod speedmax » 18. 8. 2010 16:33

No jistěeeee, amíci měli choppery a v evropě se ladí a odlehčují jiné stroje a jiná technika na jiné silnice. ;)
speedmax
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 744
Registrován: 7. 10. 2009 06:58
Bydliště: Sever

Re: Malé zamyšlení nad výkonem

Příspěvekod Medvěd » 18. 8. 2010 16:43

speedmax píše:No jistěeeee, amíci měli choppery a v evropě se ladí a odlehčují jiné stroje a jiná technika na jiné silnice. ;)



chtěl jsi soudruhu říct na silnice kde je víc než 2 zatáčky na 100km cesty :D :D :D
Obrázek
Medvěd
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1514
Registrován: 1. 10. 2009 14:20
Bydliště: fšade :)

Re: Malé zamyšlení nad výkonem

Příspěvekod speedmax » 18. 8. 2010 17:03

Přesně touto cestou se má myšlenka prodírala. :D malinko nás tady právě ti soudruzi zdrželi. Myslím že na uralu by se mi to tady v našich esíčkách nelíbilo, tím ho ovšem nechci hanit, má dozajista jiné přednosti. :mrgreen:
speedmax
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 744
Registrován: 7. 10. 2009 06:58
Bydliště: Sever

Re: Malé zamyšlení nad výkonem

Příspěvekod Dellorto » 23. 8. 2010 14:29

speedmax píše:No jistěeeee, amíci měli choppery a v evropě se ladí a odlehčují jiné stroje a jiná technika na jiné silnice. ;)

Toto je přesné. Jen je potřeba si uvědomit, že od "let poválečných", tedy dob vzniku caferaceru (i chopperů) tedy toho, co by s životním nasazení jezdce překonalo rychlost 100mil/hod. už pár let uplynulo a lovi ty koníky "za každou cenu z čehokoli" je z mého pohledu poněkud nesmyslná činnost. I s ohledem na to co se na silnici děje.
Toto je celé téma na dlouhou noc a mnoooho piv....
Dle úhlu pohledu.
Já si postavil něco, co se mi zdá krásné a účelné, co mi při jízdě přináší přes své jisté nepohodlí čirou radost a co je s ohledem na svůj rok výroby postavené z dílů a možností odpovídající té dané době. Tím netvrdím, že mě výkon motoru nezajímá. :roll:
A pohledu "současného guru" z Ace Café s nímž byl rozhovor zhruba před dvěma měsíci v ČMN a s nímž naprosto souhlasím, by měl mít klasický cafáč kladívka a max. dva válce...
Ale dopředu říkám, že třeba Café z CB a strojů ze stejných časů se mi opravdu líbí. ;)
I' m not a biker, I´m a motorcyclist
Dellorto
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 800
Registrován: 23. 6. 2010 10:52
Bydliště: Nový Bydžov

Re: Malé zamyšlení nad výkonem

Příspěvekod Pavel hok » 23. 9. 2010 22:11

Jirka píše:
PJ_1986 píše:Přemýšlel jsem i o delším převodu, myslím že motor by ho utáh a nemusel bych ho tolik honit do otáček, jestli ne teď tak pokud půjdu do většího objemu tak určitě

Měnit převod u řetězu je sranda, ale u kardanu? :D



S kardanem také není problém. jsou dvě možnosti, buď vyrobit nový talíř a hrušku s jiným převodovým poměrem do zadního převodu, nebo jednodušší cesta je vyrobit třeba rychlejší jen poslední kvalt. Dělal jsem už obě varianty, vše se dá. např. u brambory (bmw) se dají kombinovat zadní převody s různým poměrem, dle typu motocyklu. Talíř s hruškou je náročnější na výrobu z důvodu paloidního ozubení, kola do převodovky jsou v horším případě s čelním ozubením šikmým ozubením, což je výrobní banalita. Na dvouventilového bramborka se dá pořídit rychlejší pětka do převodovky bez vlastní výroby, mám to v R100R, příjemné, otáčky klesly o 500/min, motor by snesl i tvrší převod (najdeš u HPN, Siebenrock, Israel moto...)
Do jakého stroje to potřebuješ?

hok
Pavel hok
 
Příspěvky: 96
Registrován: 9. 9. 2010 19:36

Re: Malé zamyšlení nad výkonem

Příspěvekod tom ltr » 24. 9. 2010 08:20

Pavel hok píše:
Jirka píše:
PJ_1986 píše:Přemýšlel jsem i o delším převodu, myslím že motor by ho utáh a nemusel bych ho tolik honit do otáček, jestli ne teď tak pokud půjdu do většího objemu tak určitě

Měnit převod u řetězu je sranda, ale u kardanu? :D



S kardanem také není problém. jsou dvě možnosti, buď vyrobit nový talíř a hrušku s jiným převodovým poměrem do zadního převodu, nebo jednodušší cesta je vyrobit třeba rychlejší jen poslední kvalt. Dělal jsem už obě varianty, vše se dá. např. u brambory (bmw) se dají kombinovat zadní převody s různým poměrem, dle typu motocyklu. Talíř s hruškou je náročnější na výrobu z důvodu paloidního ozubení, kola do převodovky jsou v horším případě s čelním ozubením šikmým ozubením, což je výrobní banalita. Na dvouventilového bramborka se dá pořídit rychlejší pětka do převodovky bez vlastní výroby, mám to v R100R, příjemné, otáčky klesly o 500/min, motor by snesl i tvrší převod (najdeš u HPN, Siebenrock, Israel moto...)
Do jakého stroje to potřebuješ?

hok


Do bmw mě to zajímá... na kolik to vyšlo ta delší 5???
tom ltr
 
Příspěvky: 1507
Registrován: 8. 3. 2010 10:39
Bydliště: Nymburk

Předchozí

Zpět na motorkách

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron