Filtr je tvořen skládanou bavlnou a ocelovou mřížkou. Bavlna zaručuje lepší propustnost nasávaného vzduchu (až o 40 %) a pomocí oleje, který je vyvinut výrobcem, filtruje jemný prach. Ocelová mřížka zachycuje větší nečistoty např. hmyz, listí, kamínky. Filtrační schopnost je tímto totožná se sériovým filtrem od výrobce.Sportovní vzduchové filtry umožní lepší akceleraci a pružnost motoru pomocí zvýšení dosavadního výkonu a kroutícího momentu (o 3 až 7 %), nižší spotřebu paliva (až 8 %) a lepší tzv. vytáčení do vyšších otáček. Životnost filtru je stanovena výrobcem na 500.000 km při dodržení požadavků na údržbu filtru.
Filtr se již nemění, pouze se čistí po 15.000 km.
Na čištění se používá čistící sada KN, která obsahuje sapón a olejíček na další impregnaci.
To jsem si nevymyslel já, to píše výrobce.
Pouze při použití "košíčků" je potřeba karburátory doladit, většinou se použití výfuků a filtru odrazí na bohatosti směsi, takže je třeba posunout jehlu, nebo přetryskovat karburaci.
Sám jsem kdysi stavěl fazera 1000 a nebylo potřeba vůbec nic, ani trysky ani jehly.
Jinak filtry fungují dobře, jen se o ně starat a čistit je.
Na trhu moc takových výrobků, narazil jsem i na tzv. univerzální filtry, vypadají docela dobře, ale zarazilo mě, že stojí opravdu pár korun, takže kdo ví co je na ně použito za materíál, radši jsem přidal a koupil KN-filtry, než tam mít nějaké silonky v chromované mřížce
Jinak fajnšmekři nedávají ani filtry ale pouze difuzory a hlavu si s tím nelámou.
11.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.