Převodový poměr motodiferáku

Diskuze o technických problémech pro začátečníky.

Re: Převodový poměr motodiferáku

Příspěvekod simbijoint » 12. 3. 2011 00:48

HlavaXBR píše:já napsal: tak že zadní kolo guziny se točí 3.6x rychleji než kardan ? byla to otázka .... Ne tvrzení, a byl to rozhodně menší nesmysl než to že by to fyzika nedovolila té je to uplně jedno :lol: No výraz motodiferák jsem zvolil až po tom co jsem zjistil že nevím jak se to u motockylu správně jmenuje převodový poměr kardanu by byla jestě vetší pitomost. Kdybys místo pošklebování se napsal jak se to správne jmenuje ale to nejspíš nejde protože to nevíš :lol: Možná by bylo lepší to tu zamknout nebo smazat protože tenhle topic nemá uroveň co jsem chtěl vědět jsem se nakonec dozvěděl ;)

Tak hlavně že už všecko víš,to byl účel ne?
simbijoint
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1050
Registrován: 1. 3. 2010 21:47
Bydliště: Černý Důl

Re: Převodový poměr motodiferáku

Příspěvekod Waclav » 24. 3. 2011 16:19

"prevodovy pomer kardanu" by znelo uplne nejlip! :D

Jak to teda je, tech pomer 3,6x jsi vycetl u ceho? Jen me to zajima..
Jo a vyraz "motodiferak" nijak nekomentuju, taky me nanapada nejakej kratkej specialni nazev pro "prevod krouticiho momentu kuzelovym ozubenim na zadni kolo" :D
(Ikdyz proncip diferaku asi vsichni zname, zejo;))
"Chytrému napověz, hloupého.. "
Waclav
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 662
Registrován: 7. 10. 2009 10:18
Bydliště: Tišnov

Re: Převodový poměr motodiferáku

Příspěvekod jirka04 » 5. 4. 2011 19:10

Zkusil bych použít termín "koncový převod", "final gear ratio" po Anglicku. Poměr nevím. ;) J
jirka04
 
Příspěvky: 80
Registrován: 18. 11. 2010 13:09
Bydliště: Hradec Králové

Předchozí

Zpět na technických problémech pro začátečníky...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků