Musíme se prostě smířit s tím, že v česku je všechno problém a totální blázinec...např. emise u motorek...pokud nemá motorka více než 400kg, tak se neměří, ale karburátorovou motorku Ti nepřihlásí...Zajímavý je třeba Goldwing, který váží 405kg a aby nemusel jezdit na emise, tak mu dovozce píše do TP 396kg...bordel...
Když jsem si v roce 2008 dovezl z USA fungl novou motorku Yamaha Royal Star Venture, nestačil mi COC, vyhnali mě do výzkumáku v Praze na měření emisí...bylo vše dopředu domluvené o co jde, přijedu tam, borec na to kouká a říká "vždyť to má 4 karburátory, to neprojde"...já mu odpovídám, že to přeci víme, proto je to domluvené...Tak mi nakonec řekli, ať to tam nechám že to pořeší...Když jsem za týden pro motorku přijel, bylo natočeno něco kolem 20 mil (asi se byli hoši projet) a technik mi povídá "tak to neplní limity EU, odesíláme toto měření na ministerstvo dopravy do registru..." sem mu řekl, že se asi posral, ať nikam nic neposílá, všechno z PC smaže a že odjíždím a nikdy jsem tam nebyl...Kdyby to poslali na registr, tak už by ji nikdy nikdo v EU nepřihlásil!!! Naštěstí jsem se tam dovolal člověkovi, co mi to zprostředkovával a co i inkasoval, takže ten hned přijel a vše zametl...A já byl po skoro měsíci lítání Liberec-Praha bez techničáku...Už sem se viděl, že budu mít za půl mega pěknou železnou sochu na zahradě...
No nakonec mi moc pomohli kluci závodnický, co mají kontakty a bez toho, aby motorku někdo viděl mi za 3 týdny předali čistopis TP. Je ale pravda, že v poslední době hodně prošetřují všechny "podezřelé" registrace a i zabavujou TP...vím o několika kauzách konkrétně u čtyřkolek...
Tož asi tak...omlouvám se za dlouhý příspěvek, ale při tom psaní se mi to všechno znovu vybavilo a jsem vzteky bezseba z toho bordelu v čechách...