no mě trochu pobavil překupník, od kterého jsem bral cb750.. V motoru mlátí jako v orloji a to dokonce tak, že už jsem neměl to srdce ji doma startovat, jen jsem z ní vyndal baterku a ani jsem s ní zatím nehnul. Překupník mi tvrdil, že to je úplně běžný projev vzduchového čtyřválce a že po zahřátí se to zpraví a práskajíc plnynem mi říkal že otáčky nemohu nechat tak spadnout, že pak je jasné, že to mlátí, že to každá motorka... Problém jsme díky zkušenostem z tatíkovy cb 750 diagnostikovali bez jakéhokoli otevírání motoru - vytahané primární řetězy - cbčko sohc totiž nemá duplex řetěz, ale dva jednoduché vedle sebe. Možná tam mlátí ještě něco víc, to se uvidí
Trošku mě ještě zarazil s tím, když mi řekl, že ty penumatiky se měnit nemusí, že asi po 500 km se sjede ta vrchní tvrdá vrstva a pak se na tom dá lítat úplně běžně, že to tak vždycky dělává... No každý svého štěstí strůjcem
takže odborníci jsou i u nás, aspoň, že na rovinu řekl, že motorku bral z rakouska za účelem výdělku následným prodejem, pán, od kterého jsem bral CJčko mi tvrdil, že to je pro manželku, ale že si to rozmyslela... No jo.. motorka pokuckávající na jeden válec se špicema navalenýma ve stříbrném rychlém spreji s tvrdýma steřelýma gumama - typická motorka pro manželku