Jawa 250 jako CAFE RACER

Diskuze o technických problémech pro začátečníky.

Re: Jawa 250 jako CAFE RACER

Příspěvekod Jirka » 28. 12. 2011 23:02

Je to marný, je to marný, je to marný. Z Jawy motocykl neuděláš.
Doporučuji věnovat energii a finance jiným směrem.
Jirka
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 1698
Registrován: 1. 10. 2009 21:45
Bydliště: Blansko

Re: Jawa 250 jako CAFE RACER

Příspěvekod Čurda » 29. 12. 2011 00:38

při stavbě scramblera bych si za vzor vzal Jawu libenáka... myslím že prostě 250 se na scramblera hodí víc než na cafe racer.
na úpravu motoru vyhledej knihu : vyšší škola motorismu, jeden z autorů byl Jozef Jozíf( esli se nepletu) a to jak ti jistě známo byl konstrukter v jawě. někde ji mám doma .
jinak kamárád asi před 15 lety když sem s kafíčkama začal, měl upravenou 250 kejvu ;) samostatný světlo, řiditka z pincka a barevný lakováni......docela hezký a za pár korun
o spolehlivosti jaw se tu nebudu dohadovat... dle mě je to vždy obraz majitele.... já na jawach jezdil spoustu let a procestoval evropu...vždy bez jedinýho problému ;) a 250 je nezničitelná...........
čestný držitel ocenění BRAMBORA ROKU 2010
Čurda
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1989
Registrován: 25. 9. 2009 20:48

Re: Jawa 250 jako CAFE RACER

Příspěvekod john-mcclane » 5. 1. 2012 04:13

curdaracer: Krásná věta dle mě je to vždy obraz majitele a musím souhlasit mám jawa 639 a jezdím 15 000 bez poruchy. Nikdy nezklamala. Prostě na Jawě se vždy nejvíc ukáže jak se člověk o motocykl stará.

Jo a Vicku, držím ti palce, ale pohledej spíš něco s papírama. Věř mi že drbačky po úřadech, shánění papírů ti ten stroj akorát zprotiví. Vím o čem mluvím. Taky plánuju cafe z jawy, ale to je na dlouho. Zatím jen v hlavě skládám myšlenky do kupy ;) Hodně štěstí
john-mcclane
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 171
Registrován: 3. 11. 2010 15:38
Bydliště: Brno

Re: Jawa 250 jako CAFE RACER

Příspěvekod Zajda_912 » 10. 4. 2012 09:04

Obraz majitele.... Záleží na kusu. Mám čz 476, na který jsem toho "zamlada :lol: " najezdil až běda a i když se po sestavení po reno a při zájezdu třeba občas malinkou přidřela (ikdyž zase moudro praví, že číza co se nepřidře pak nejede) a celkově nežli se vychytaly mouchy tak jsem do toho občas musel hrábnout, ale potom to jelo pořád a skvěle a furt. I za studena chytala na první kop a bomba.
Za to Mustang... pomalu každej den všecko seřizovat, štelovat, ladit, pořát něco upravovat a tradičně (nejlíp co nejdál od baráku) chcípl a odmítl pracovat. Po stavu největší nasranosti, sil a potu po rozběhávání (nejlíp pár metrů od garáže) naskočil a jel jak nikdy... Prostě je to svině nevěrná.
Ale jinak jawy a čízy jsou opravdu obrazem majitele.

Ale k tvé stavbě... Když nemáš papíry, tak na to kašli. Nebo aspoň do doby, nežli nějaký neseženeš. Je jich pekelně málo a když se nějaký ukážou, je po nich takovej hlad, že se cena vyšroubuje klidně na takovou cenu, že to je k blití.
U starejch strojů jsou papíry alfa i omega všeho. Vždycky to jsou spíš papíry a motorka vždycky tak nějak k tomu
Zajda_912
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 385
Registrován: 21. 5. 2011 20:30
Bydliště: Hradec Králové

Předchozí

Zpět na technických problémech pro začátečníky...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron