Převodový poměr náhonu tachometru

Diskuze o technických problémech pro začátečníky.

Re: Převodový poměr náhonu tachometru

Příspěvekod reiss » 3. 7. 2012 21:11

triumphy trpi na rozflakane otackomery,dobry recept,jak s timto problemem vydrbat.mam doma dvoje origo streva,to by se mohlo hodit.
Mám rád hezké jednostopé stroje.
reiss
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 499
Registrován: 3. 2. 2011 00:09
Bydliště: Vyškov

Re: Převodový poměr náhonu tachometru

Příspěvekod Jirka » 3. 7. 2012 21:43

No bude to trošku pracný, ale je to jedno z možných řešení. Už proto, že tachec je mechanický a otáčkoměr ( a ten tam opravdu chci ) je elektrický.
A teď si představte, že ta Suzuki z roku 1984 má v té palubní kystně i digitální ukazatel zařazeného rychlostního stupně. :shock: :shock: :shock:
Jirka
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 1698
Registrován: 1. 10. 2009 21:45
Bydliště: Blansko

Re: Převodový poměr náhonu tachometru

Příspěvekod guzi76 » 3. 7. 2012 21:44

Myslím,že to byla první motorka s ukazatelem kvaltu :)
... desmodue ...
guzi76
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 1359
Registrován: 19. 8. 2010 10:14
Bydliště: Plzeňsko

Re: Převodový poměr náhonu tachometru

Příspěvekod Jirka » 3. 7. 2012 21:47

guzi76 píše:Jirka > to je takový příruční atlas bez listů :lol: :lol: ;)



Já vím, ale nesnáším, když mě nějaká ženská furt říká kam mám jet. :lol: :lol: :lol: :lol:
Jirka
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 1698
Registrován: 1. 10. 2009 21:45
Bydliště: Blansko

Re: Převodový poměr náhonu tachometru

Příspěvekod mopako » 3. 7. 2012 22:30

Pepa myslel příruční atlas hub
mopako
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 688
Registrován: 11. 12. 2010 14:31
Bydliště: Vikýřovice

Re: Převodový poměr náhonu tachometru

Příspěvekod 2stroke » 3. 7. 2012 22:34

guzi76 píše:Myslím,že to byla první motorka s ukazatelem kvaltu :)


Já myslím, že GS 550 to měla ještě dříve, tedy na té mé (rok 79, resp. papírové 80 :D ) už ukazatel rychlostního stupně je.
2stroke
 
Příspěvky: 518
Registrován: 3. 7. 2011 20:02

Re: Převodový poměr náhonu tachometru

Příspěvekod Jirka » 4. 7. 2012 17:26

Tak ta implantace origo budíků do nějakých tubusů asi nepůjde, dneska jsem to prohlížel, a ty origo tacháč + otáčkoměr asi nejsou kulatý. :( Budu to muset rozdělat a mrknout na to.
Možná je to jenom schované tím vrchním krytem.
Snímek 009.jpg

Snímek 010.jpg


No ale kdyby se někomu doma válel nějaký menší kulatý tachometr, tak bych měl zájem - bylo by to alespoň na letošek nejjednodušší řešení.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Jirka
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 1698
Registrován: 1. 10. 2009 21:45
Bydliště: Blansko

Re: Převodový poměr náhonu tachometru

Příspěvekod 2stroke » 4. 7. 2012 23:54

To půjde, jen si to s tím bude chtít trochu pohrát ;) ...pěkně to vykuchej a nacpi to do kulatého budíku...
2stroke
 
Příspěvky: 518
Registrován: 3. 7. 2011 20:02

Re: Převodový poměr náhonu tachometru

Příspěvekod PJ_1986 » 5. 7. 2012 07:04

Ještě by byla varianta nechat si do toho cizího budíku udělat upravenej podklad aby ty rychlosti seděli. Boužel počítadlo km pojede blbě
užívám silnice na schizofrením jednobuchu od Hondy :)
PJ_1986
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 791
Registrován: 29. 11. 2009 15:58
Bydliště: Litoměřice

Re: Převodový poměr náhonu tachometru

Příspěvekod mm-art-airbrush » 5. 7. 2012 20:35

Ukazatel kvaltu mám už na GS750 ze ´76 :D Ovšem na GS1000S s kapličkou není !! ale zato tam jsou analogové hodiny, stejně tak ukazatel paliva,... :D :D
mm-art-airbrush
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 1183
Registrován: 25. 1. 2010 10:28
Bydliště: Tábor

PředchozíDalší

Zpět na technických problémech pro začátečníky...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník