od mopako » 25. 11. 2012 09:22
Pepo souběžně tu teď zrovna běží diskuze v tématu k této motorce tam asi vše najdeš, ale obecně je na CR lepší řetěz-jednodušší, méně dílů a hmotnosti, nejsi svázanej rozměrama a délkou kardanu takže větší volnost a možnost variant provedení při stavbě.
Zato je vykoupena vetší náročnost na údržbu a jednou za čas výměna. Kardan je téměř bezůdržbovej.
Jestli nemáš v ůmyslu radikálněji měnit uložení zadního kola nebo výměnu celého tak si to klidně udělej z čeho chceš, je jen na tobe jak se s tím popasuješ a motorka bude odrazem tebe.
CR je ryze sportovní stroj takže kardan není moc v obraze, ale dnes už se to tak moc nebere a když to projedeš jak tady , tak i jinde po světě určitě uvidíš co z toho borci dělaj. Viz náš Holas se svojí GS650