Tak ten účel je snad jasný, ne ? Taky nevím co je na tom potřeba nějak detailně rozebírat.
Prostě tím uložením motoru pomocí silentbloků se výrobce snaží eliminovat na co možná nejnižší míru přenášení vibrací od motoru do rámu.
radúz píše:TeaRacer píše:Jaký máte názor na umísění motoru v rámu na silentblocch. Myslím tím u starších motorek, kde nebyl motor nosnou částí rámu.
Některé,zastaralé,nebo špatně zkonstruované motory si vyžádaly montáž do gum.silentbloků,jinak by pilot viděl vlivem vibrací vše rozmazaně,nebo by se celý motocykl postupně rozpadl.
Vždy jsou tato upevnění na úkor tuhosti rámu a z toho vyplývajících jízdních vlastností i když některé i velké motocykly silentbloky v uložení motoru měly,vždy to bylo jen nouzové řešení,které po získaných zkušenostech bylo u následujícího modelu upuštěno viz.Norton Commando,Laverda RGS atd....
Obecně platí,že guma je dobrá na pneumatiky,policejní pendreky a k zabránění nechtěného početí,nebo nákaze polhavně přenosnou nemocí...
Zpět na technických problémech pro začátečníky...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků