Umístění SPZ

Diskuze o technických problémech pro začátečníky.

Umístění SPZ

Příspěvekod blevil » 20. 7. 2013 12:15

Zdravím, chtěl bych se zeptat místních stavitelů kam na cafíčkách umísťujete spz.(i kvůli STK)...jde mi o to, že na zahraničních stavbách, kde čerpám inspiraci dávají spz hned pod bobek, jenže jinej kraj jinej mrav...maj tam zaprvé malé tabulky a kdybych tam dal tu česko euro placku musel bych jí mít snad vodorovně nebo pevnou stavbu :-D....takže přichází v úvahu blatníček na to světlo značku....ale to už zas kazí vzhled holého cafíčka.....tož žádám Vás nejlépe o fotky jak máte vyřešené SPZky?
přikládám odkaz na video, kde se mi hrozně líbí právě zahnuté zakončení podsedláku a bobku, ale českou SPZ bych tam podle mě nenarval :(
http://www.youtube.com/watch?v=iSVX1tTYRjg&feature=related
blevil
 
Příspěvky: 3
Registrován: 2. 5. 2013 23:44

Re: Umístění SPZ

Příspěvekod chorynak » 23. 7. 2015 11:39

Zdarec. Mám stejný problém ... za/pod bobek se mi ta naše lopata nevejde, tak jsem ji dal vedle zadního kola, ale když mě zastavili policajti tak mi vyhrožovali, že mi vezmou papíry, protože značka musí být nekompromisně v ose vozidla (pokud nemáš výjimku v TP). Nakonec mě pustili , ale musel jsem se zadušovat, že už mě takto neuvidí ... tak se jim teď vyhýbám jak čert kříži :-D . Věřím že leckterý policajt by to vůbec neřešil a byl by rád že tam vůbec nějakou SPZ mám, ale jako vše ... je to o tom na koho natrefíš . Každopádně na technické by mě za to prohodili zavřenýma dveřma -> takže překopávám do originálu :-/
chorynak
 
Příspěvky: 1
Registrován: 26. 11. 2014 23:14

Re: Umístění SPZ

Příspěvekod Horác » 23. 7. 2015 11:46

Je to čím dál tím horší...mě minulý týden při silniční kontrole buzerovali i za to, že nemám odrazku (nikdo mi nevysvětlil, nač tam musí být, když stejně celoročně musíme svítit) a ještě se jim nezdály moje Termignoni přesto, že jsou homologované...
Každopádně se snažte všechny úpravy mít v souladu se zákonem...bude hůř!!!
DUCATI Paul Smart 1000LE...to je moje závislost...
Obrázek
Horác
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 2017
Registrován: 25. 9. 2009 19:04
Bydliště: Liberec

Re: Umístění SPZ

Příspěvekod Jirka » 23. 7. 2015 13:11

Horáci, požadavek mít pokud možno všechno v souladu se zákonem je u většiny našich přestaveb na café racery težko splnitelný ( pokud to teda není café racer přímo z výroby ).
Mě teď čeká po dvou letech STK se Suzuki a znamená to pro mne 2 týdny práce, aby to jakš takš prošlo a to jezdím na celkem rozumnou STK.
A protože je pravda, že co se týká STK bude čím dál hůř a to vážně, uvažuju se na to všechno už vysrat, pořídit nějakou zajímavou motorku z 80- 90 tých let perfektně zrestaurovat do původního origo stavu a mít klid.
Jirka
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 1698
Registrován: 1. 10. 2009 21:45
Bydliště: Blansko

Re: Umístění SPZ

Příspěvekod Horác » 23. 7. 2015 13:30

Jirko je to tak...kdybych neměl téměř "sériovku", tak bych šel podobnou cestou jak píšeš...
Dnes již v tomto státě není jednoduché být za "rebala"...
DUCATI Paul Smart 1000LE...to je moje závislost...
Obrázek
Horác
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 2017
Registrován: 25. 9. 2009 19:04
Bydliště: Liberec

Re: Umístění SPZ

Příspěvekod Standa H. » 23. 7. 2015 20:22

Jednoduchý řešení... Postavte si CR, dejte ho na veteránský čísla a máte po problémech s STK a policajtama...;-)
Motorky pryč: Honda CX500C 1982, Cagiva-ČZ 125 Roadster, Triumph T100 Bonneville 2002, BMW R65 1981, Honda CB125T 1973
Motorky doma: Honda CB550FK 1979, Yamaha SR500 1980, Honda CB500T 1976, Yamaha TX500 1975
Standa H.
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 147
Registrován: 27. 12. 2010 17:29
Bydliště: Havl. Bord

Re: Umístění SPZ

Příspěvekod Jirka » 23. 7. 2015 20:48

Asi tak jednoduchý to nebude Stando. Musí to mít nějaký roky, jsou tam zase nějaký testace a prý běda, když tam něco není původního. Tak nevím.
Jirka
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 1698
Registrován: 1. 10. 2009 21:45
Bydliště: Blansko

Re: Umístění SPZ

Příspěvekod Standa H. » 23. 7. 2015 21:42

Jirko, viděl jsem na VZ plno paskvilů s šílenejma barevnejma kombinacema a roztodivnejma kapotážema. Prostě se řekne, že dobová úprava a hotovo. Jasně, že jde hlavně o testační komisi, protože každá posuzuje jinak. Někde to vemou hned v pohodě, jinde chtěji dobovou dokumentaci (třeba obálka starýho custom časopisu z USA, kde je stroj v úpravě vyfocenej) a nebo taky přesný technický výkresy a homologační listy jednotlivejch doplňků... Roků musí mít stroj 30 (jestli se nepletu) a do toho spadá většina našich strojů.
Motorky pryč: Honda CX500C 1982, Cagiva-ČZ 125 Roadster, Triumph T100 Bonneville 2002, BMW R65 1981, Honda CB125T 1973
Motorky doma: Honda CB550FK 1979, Yamaha SR500 1980, Honda CB500T 1976, Yamaha TX500 1975
Standa H.
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 147
Registrován: 27. 12. 2010 17:29
Bydliště: Havl. Bord

Re: Umístění SPZ

Příspěvekod Zajda_912 » 24. 7. 2015 23:51

tyjo, vždycky si vzpomenu na vyprávění kamarádů, kteří se snažili dostat Včka na opravdový a vymazlený veterány tady u nás v Hradci Králové.... :lol: U nás to asi neprojde, si myslím
Zajda_912
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 385
Registrován: 21. 5. 2011 20:30
Bydliště: Hradec Králové


Zpět na technických problémech pro začátečníky...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron