Honda CM 400 T přetryskování karburátorů

Diskuze o technických problémech pro začátečníky.

Honda CM 400 T přetryskování karburátorů

Příspěvekod Capricho » 6. 6. 2014 21:44

Zdravim,
mam Hondu CM 400 T kterou jsem prestavel k obrazu svemu, mimo jine jsem misto airboxu namontoval sportovni filtry (kosicky)
Motorka krasne chyta a pekne vrci zadny kolisani otacek nebo tak neco. Celkem pekne de i za plynem ale mam pocit jako by motorka tahla jen do, odhadem asi 4000 otacek a pak uz je treba preradit (nemam otackomer tak nemuzu rict presne) vysledek je ten ze z puvodnich max 160km/h jede pouze 110km/h.
Koukal jsem na svicky a jsou trochu bile coz by mela byt chuda smes.
rozmontoval jsem karburatory a hlavni tryska je 75 a sekundarni tryska 110. Nekde jsem se tu docetl ze je treba pretryskovat cca o 30% problem je ze na wemotu jsou trysky oznacene jinak tak nevim presne podle ceho se orientovat. tady je odkaz http://www.wemoto.cz/bikes/honda/cm_400_t_nc01/79-81/picture/carburettor_-_main_jet/
A jeste jedna mozna blba otazka je treba pretryskovat obe trysky (primarni i sekundarni) nebo staci pouze ta primarni?
Diky za radu
Capricho
 
Příspěvky: 15
Registrován: 19. 11. 2013 03:26

Zpět na technických problémech pro začátečníky...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník