Svařování řídítek

Diskuze o technických problémech pro začátečníky.

Svařování řídítek

Příspěvekod john-mcclane » 14. 2. 2015 20:54

Zdravím kolegové,
měl bych dotaz především na kluky ve svařování zběhlé. Vyrábím si řídítka (klasicky clubmany) a řeším teď otázku svařování. Jen jsem si to zlehka bodnul a chtěl jsem to odnést někomu, kdo to zavaří pořádně COčkem. Jenže jsem trochu znejistěl. I když to bude pořádně zavařený, tak vydrží ten svár nějaký rázy? Projetí dírou a tak?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
john-mcclane
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 171
Registrován: 3. 11. 2010 15:38
Bydliště: Brno

Re: Svařování řídítek

Příspěvekod Desmik » 14. 2. 2015 21:05

Když si vzpomenu jak jsem nad COčkem ohrnoval nos a říkal si že je to dobrý tak akorát na slabý plechy a dneska bych tím nejraději vařil všechno .Vůbec se toho neboj pokud to teda ten dotýčný ovládá ale to už je věc rukou a ne metody svařování:)
Desmik
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 529
Registrován: 26. 9. 2009 20:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: Svařování řídítek

Příspěvekod PETARDAK » 14. 2. 2015 21:34

Pořádný svar, chce mj. i dokonalou přípravu :cry: tudíž to co je na foto, rozlom, obrus všechny ty "smrkance" a zbytky černé barvy, na trubce co tvoří "U" sraz hrany, pak to s mezerou 1-1,5mm(pomůžeš si vložením drátu) bodni a pak je šance že Svářeč to céóčkem Svaří a ne slepí...
PETARDAK
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 81
Registrován: 13. 9. 2014 10:55
Bydliště: Nový Jičín

Re: Svařování řídítek

Příspěvekod Jirka » 15. 2. 2015 12:03

A není lepší koupit hotový ? Zas takový ranec to není.
http://cafe4racer.cz/index.php?route=pr ... id=5958185
Jirka
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 1698
Registrován: 1. 10. 2009 21:45
Bydliště: Blansko

Re: Svařování řídítek

Příspěvekod rez » 15. 2. 2015 14:26

...mě to kámoš vařil tigem ...
rez
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 430
Registrován: 26. 4. 2011 08:22
Bydliště: Staré Město u Uherského hradiště

Re: Svařování řídítek

Příspěvekod 2stroke » 28. 2. 2015 14:25

Neboj, za ten svár by si tu motorku pověsil ke stropu, spíše se to ohne v tom "U"čku hned u brýlí - předpokládám, že to "U"čko je z těch klasických jawáckých řidítek co jsou na J 350/640...22 mm trubka se švem, stěna 1,5 mm - ten matroš je hnůj...před tím, než jsem buchnul tu mou GS 550, tak jsem na ní vyráběl řidítka stejně jako ty a při nehodě jsem je ohnul - a nikde nic neprasklo...a to jsem je vařil klasickou rutilkou ER 117 2,5 mm (mou nejoblíbenější :mrgreen: )...nauč se pořádně vařit trafem, to je základ...nad 1,5 mm (to je tak min. tloušťka) - no spíše od 2 mm nahoru - zavaříš všechno...
2stroke
 
Příspěvky: 518
Registrován: 3. 7. 2011 20:02

Re: Svařování řídítek

Příspěvekod Zajda_912 » 28. 2. 2015 18:15

Koukám, že jsem si při svý empirický snaze naučit se občas něco svařit oblíbil stejnou rutilku :lol:
zatím s ní vařím skoro vše
Zajda_912
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 385
Registrován: 21. 5. 2011 20:30
Bydliště: Hradec Králové

Re: Svařování řídítek

Příspěvekod 2stroke » 1. 3. 2015 18:22

Jj, ER 117 je prostě klasika :D ...
2stroke
 
Příspěvky: 518
Registrován: 3. 7. 2011 20:02

Re: Svařování řídítek

Příspěvekod hubis78 » 6. 4. 2015 21:26

Podle meho je nejlepsi to zavarit TIG metodou... i estetika bude lepsi nez u Cocka.. a pevnost, no driv by ti to prasklo vedle svaru nez v nem;)
hubis78
 
Příspěvky: 2
Registrován: 20. 9. 2011 22:44

Re: Svařování řídítek

Příspěvekod 2stroke » 7. 4. 2015 00:39

Hubis78>argon je drahy :mrgreen:
2stroke
 
Příspěvky: 518
Registrován: 3. 7. 2011 20:02


Zpět na technických problémech pro začátečníky...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron