tyjo dělá se taková placka - tišťák se snímačem atd.. nahrazuje to kladívka, mysím, že se to vyrábí v Rakousku, ale nemůžu si vzpomenout jak se ta firma jmenuje.. na eBay to určitě bude
ale my doma jezdíme v 750 Fourkách všude kladívka - dají se koupit nové, samo sebou i kondíky - myslím, že je mají na motocomponents.cz a když je to nové a dobře nastavené, tak s tím není sebemenší problém.. tatík na svojí Fource najezdil zatím asi 15 000 km a kromě občasného natření filcu se s tím nemuselo dělat vlastně nic.. možná se to jednou, dvakrát seřídilo.. ale ani to možná ne... když to fungovalo kdysi, bude to fungovat i dnes
pokud máš kladívka a kondíky nové, tak určitě povyměňuj kabelové koncovky (odpovídající NGK mají myslím na wemoto.cz), projdi kabeláž (ty zdrojové myslím černobílé káblíky někdy dělají zlo, když jsou jen trochu zaoxidované)... já osobně jsem si koupil i druhé indukční cívky a pak jsem zjistil, že veškerý problém byl asi v kabelových koncovkách (fajkách), které sice vypadaly zánovně, ale zdání klame.. a svíčky NGK DR8ES.. jakmile se párkrát zalijou, nedělají dobrotu, takže nové.. nestojí raketu.. a pak se dělají i ekvivalenty v Brisku, ale jsou o cosi dražší
nevím odkud jsi, ale pokud to nemáš daleko na Valachy, tak klidně můžem dát poradu, nebo zrovna servis toho zapalování
nechť se dílo daří!