Oživení Duc Sport 1000

Diskuze o technických problémech pro začátečníky.

Oživení Duc Sport 1000

Příspěvekod lubo » 8. 10. 2015 11:29

Ahoj, po nějaké době mimo provoz oživuji D Sport 1000, měl jsem nádrž dole, rychlospojky přívodu benzínu nešly rozpojit, pak tam nešly klapnout zpátky- měl jsem strach zabrat, abych je nepoškodil... Ale to už se povedlo (doporučuji vždy vyměnit O-kroužky), jen mám dotaz - pokud hadice přívodu benzínu mezi sebou prohodím- co by se stalo? Je to jedno?
Luboš
(s "továrním cafe racerem :-) )
lubo
 
Příspěvky: 28
Registrován: 7. 3. 2011 16:53
Bydliště: Brno

Re: Oživení Duc Sport 1000

Příspěvekod VikousS4 » 9. 10. 2015 10:46

Jestli ti sedí dýlkou, tak to nemůže bejt problém - jsou stejný.....
VikousS4
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 578
Registrován: 1. 9. 2010 12:31
Bydliště: Praha

Re: Oživení Duc Sport 1000

Příspěvekod lubo » 9. 10. 2015 15:24

1509_50.jpg
V manuálu i zespodu na nádrži je IN a OUT, proto mně to vrtá hlavou. Jinak sportka až vrčí, ještě STK a bude to. Byla tu diskuze čím kroužky namáznout - pokud to nejsou kroužky na vodu alébrž do benzínu, řekl bych, že je to jedno. Moje zkušenost- spojky byly zatuhlý- možná namazaný, zasoplený kdoví čím, ven šly až po půlhoďce zuření a mírného násilí s obavou, že je zničím. A jedna je za 300 a nejsou skladem, jak tu kdosi psal. Kroužky bez brejlí vypadaly dobře, zblblej z diskuze, abych to nenamazal něčím a nenaleptal nebo co, jsem tam spojky opatrně nasoukal nasucho, což tedy zase vůbec nešlo, takže zase násilí. Výsledek- otočení klíčkem- natlakování. a teklo to. Co teklo, stříkalo. Takže nový kroužky- jsou tam 2 a 2, samozřejmě z Vitonu, ne z gumy, lehce namáznout silikonovým olejem nasunout- lehce zakvedlat, aby se mázla i vnitřní plocha a šup- úplně lehce, cvak a bylo to. :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil lubo dne 12. 10. 2015 16:17, celkově upraveno 2
lubo
 
Příspěvky: 28
Registrován: 7. 3. 2011 16:53
Bydliště: Brno

Re: Oživení Duc Sport 1000

Příspěvekod Horác » 10. 10. 2015 09:17

DUCATI Paul Smart 1000LE...to je moje závislost...
Obrázek
Horác
Uživatelský avatar
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 2017
Registrován: 25. 9. 2009 19:04
Bydliště: Liberec

Re: Oživení Duc Sport 1000

Příspěvekod Frames » 13. 10. 2015 10:28

Nechci moc otravovat, nebo dělat chytrého, jen upozornit - stříkačky mívají na palivové nádrži:
- odvod benzínu k vstřikovačům (tj. výtlak paliv. čerpadla utopeného v nádrži - bývá u Ducati, nebo pouhé sítko na kohoutu u Guzzi) a
- druhé fífo na nádrži je vratka od vstřikovačů (kvůli trvalé cirkulaci paliva (přehřátí, bublinky atd..) a toto fífo je někdy opatřeno zpětným (kuličkovým) ventilkem. Tedy určitě (alespoň u guzzi) nejsou záměnné.
Proto možná to IN a OUT ...?
Frames
 
Příspěvky: 276
Registrován: 6. 1. 2010 12:23

Re: Oživení Duc Sport 1000

Příspěvekod lubo » 13. 10. 2015 11:19

Tak já to na sebe prásknu - při prvním zapojování po vypláchnutí nádrže, ve snaze zkusit jestli to po letech vůbec chytne, jsem ty hadice přehodil. Motor chytl k mému překvapení bez problémů chytl, i když startér chvilku točil. No a protože spojky tekly, tak jsem to po pár vteřinách zase vypnul, sháněl kroužky, kouknul do manuálu na fotky a pak už jsem to dal správně. Ale jelo to i na ty přehozený hadice, takže to asi cirkulovalo naopak. Otázka samo je, jak by to šlo do toček atd.
lubo
 
Příspěvky: 28
Registrován: 7. 3. 2011 16:53
Bydliště: Brno


Zpět na technických problémech pro začátečníky...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron