Spíš se přikláním k HlavěXBR, uniká mi hlubší smysl FGRu, není to pro sport, není na pořádnou turistiku, nebude údajně sloužit jako předmět podnikání, je to jen technické a technologické cvičení, v předmětech, které se procvičovaly před 10ti a více lety. Ty koně kterými se chlubí, nejsou přece z toho objemu žádný problém. Prý 270kg - myslím, že na silnici, nebo dromu by jí dal pokouřit každý supersport, tak možná sprint, ale na to je zase krátká. (Zas chybně uvažuju mimoděk o sportu). A má smysl chlubit se dnes, v globalizovaném světě, že má ty nejlepší komponenty když je jich na trhu přetlak?
Obdivuju nové technologie - nového elektro-superbika z USA, nebo aplikaci nových materiálů, obdivuji toho, kdo umí sesouladit obvyklé a skromné věci tak, že dohromady tvoří fantasticky účinný celek (chronologicky: např. anglické 1-válce OHC, Taglionovy Ducati, Tamburiniho 916 a MV), obdivuji toho, kdo v podmínkách domácí dílny utvoří funkční a estetické věci - teda hlavně motocykly . Nevím, proč bych měl obdivovat dílo FGR, na které použil moderní CNC obráběcí centra, spotřeboval tuny hliníku, nepochlubil se jedinou novátorskou myšlenkou a celek není k ničemu, než k polechtání vlastního ega pár jedinců. A k tomu samozřejmě potřebují různé gondíky jako hodnotitele v sedle . Cathcart by jim dal.
Kdyby se FGR raději držel těch svých 125GP. Ale o nich skoro není slyšet.