STK?

Diskuze o všem ostatním, co nemá svou kategorii.

STK?

Příspěvekod WenCa » 5. 10. 2009 14:23

Jak s takovou přestavěnou motorkou řešíte STK? Mám obavu, že to moje ČZ neprojde, protože každý pozná, že to je upravené... I kdybych dal na výfuk tlumič a trochu to zkulturnil... Jediné, co mě napadlo, tak pořídit druhou, vyrazit na rám stejné číslo a s tou jezdit na technickou...
WenCa
 

Re: STK?

Příspěvekod Jirka » 5. 10. 2009 14:45

WenCa píše:Jak s takovou přestavěnou motorkou řešíte STK? Mám obavu, že to moje ČZ neprojde, protože každý pozná, že to je upravené... I kdybych dal na výfuk tlumič a trochu to zkulturnil... Jediné, co mě napadlo, tak pořídit druhou, vyrazit na rám stejné číslo a s tou jezdit na technickou...


Já to měl zatím jednoduché. Koupil jsem loni motku víceméně v origo stavu s čerstvou STK na dva roky, takže na STK půjdu až příští rok. Ale pro jistotu jsem při úpravě použil díly s platnou homologací - ke každému dílu mám papír, který si asi na tu STK budu muset vzít ( jedná se o blinkry, zadní lampu, řidítka,zrcátka ) tak doufám že problém nebude.
Jirka
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 1698
Registrován: 1. 10. 2009 21:45
Bydliště: Blansko

Re: STK?

Příspěvekod WenCa » 5. 10. 2009 16:14

Nojo, já mám výfuk svojí výroby, o úpravách motoru nemluvě (ty viditelné), stupačky, jednositz, jiná nádrž, jiné vidle a brzda (kotouč místo bubnu) z Jawy 350, řidítka z Hondy NSR, kapoty budou vlastní.... koupit homologované blinkry a světla nebude problém, ale ten zbytek se jim asi líbit nebude...
WenCa
 

Re: STK?

Příspěvekod Jirka » 5. 10. 2009 17:09

Hmm. To bych tam asi ani nejezdil. Cizí motorky tak dobře neznají, ale jak má vypadat čezeta ví asi na každý STK. :( :(
Jirka
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 1698
Registrován: 1. 10. 2009 21:45
Bydliště: Blansko

Re: STK?

Příspěvekod WenCa » 5. 10. 2009 18:59

Tak asi budu muset sehnat jednu seriovku, která bude jezdit jen na STK...
WenCa
 

Re: STK?

Příspěvekod Garage Cafe » 5. 10. 2009 19:18

Hoši já jsem dojel na STK v Cabriu na drátěných kolech na centrální matici . Co myslíte , dostal jsem ji ? Dostal . Přede mnou byl klučina se stavbou chopperu s Motorem Dukny .
Garage Cafe
 

Re: STK?

Příspěvekod Jirka » 5. 10. 2009 19:49

Ono záleží na jakou STK člověk kápne a jací jsou tam lidi. Když kápneš na vola tak máš holt smůlu. Ale trend je ty STK zpřísňovat, a hlavně kontrolovat( fotit, filmovat ), takže ti hoši na STK už mají taky strach aby nepřišli o flek.
Jirka
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 1698
Registrován: 1. 10. 2009 21:45
Bydliště: Blansko

Re: STK?

Příspěvekod Madmax » 5. 10. 2009 20:07

No v Čechách je asi nejdůležitější fakt, že většina lidí ví, jak má drtivá většina Jaw a ČZ vypadat. A to nejen na STK, ale i třeba policajti.
Když mě bylo 17, měl sem "třiapůlu" a na ní takovej ten hnusnej gumovoplechovej kryt řetězu. Nešlo s nim pořádně mazat řetěz, natož hlídat jak je napnutej. A samozřejmě to vypadalo hrozně hnusně. Takže sem ho odmontoval a jezdil. První policejní kontrola a měl sem to za 500,-. Prostě policajt moc dobře věděl jak má Jawka vypadat, tak si mě vychutnal. Když sem začal jezdit na japonskejch motorkách, tak byl klid. To už jen tak nikdo nepozná co má jak vypadat (pokud to není nějakej šílenej bastl)
Když jsem byl letos s XJR na technický, tak sem akorát dal origo zrcátka a prošel se všema úpravama naprosto v pohodě. Kontrolovali jen jestli to svítí, bliká, troubí, pneumatiky (prořezaný slicky 8-) ) a jen tak zkusmo na místě jestli to brzdí. Nějaká vidlice, kyvka, upravy na motoru atd. je vůbec nezajímaly. Prostě technik nevěděl ani jak má ta motorka vypadat v sérii, takže ani nemohl nějak prudit. Bohužel u českých motorek je to trochu jinak.
Madmax
 
Příspěvky: 36
Registrován: 4. 10. 2009 22:33
Bydliště: LIBEREC (město hříchu, chlastu a neřesti)

Re: STK?

Příspěvekod Hollas » 5. 10. 2009 20:43

Ono mě to s motorkama připadá celkem divně, řešit originalitu. Přecijen když už někdo upravuje motorku, tak tam dává ty věci už pro bezpečnost, tak i lepší jízdní vlastnosti, takže se z toho v podstatě stává bezpečnější bike, jo důležitý zkontrolovat ohledněbezpečnosti pro ostatní učastníky provozu jako světla a houkačka, to beru, ale řešit jestli to má jednopístkový brzdy, nebo 6ti, jestli to má správný rozměry pneumatik, jestli to má to a to... mi příjde někdy hloupý...
Obrázek
Hollas
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 2141
Registrován: 28. 9. 2009 19:01
Bydliště: Zlín

Re: STK?

Příspěvekod Jirka » 5. 10. 2009 21:06

Hollas píše:Ono mě to s motorkama připadá celkem divně, řešit originalitu. Přecijen když už někdo upravuje motorku, tak tam dává ty věci už pro bezpečnost, tak i lepší jízdní vlastnosti, takže se z toho v podstatě stává bezpečnější bike, jo důležitý zkontrolovat ohledněbezpečnosti pro ostatní učastníky provozu jako světla a houkačka, to beru, ale řešit jestli to má jednopístkový brzdy, nebo 6ti, jestli to má správný rozměry pneumatik, jestli to má to a to... mi příjde někdy hloupý...


No trošku bych s tebou polemizoval, že některýma úpravama se motky stávají bezpečnější. Když vidím, co někteří borci jsou schopni z motorky udělat a na motorkářích ve fóru četl dotazy typu: jak slepit benzínovou hadičku, jak opravit brzdovou hadici, jak narovnat trubku vidlice,jak spravit plynové lanko, jak navařit zub na kolo z převodovky ap. tak se nedivím.
Samozřejmě jsou úpravci - profíci, nebo jako my :D , kde podobný problémy nejsou. Myslím, že když je motka solidně udělaná, tak i technik na STK to nechá být.
Jirka
Člen CRC
Člen CRC
 
Příspěvky: 1698
Registrován: 1. 10. 2009 21:45
Bydliště: Blansko

Další

Zpět na všem ostatním

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků

cron