CJ 250 T přímo vlastním a přes zimu jsem renovoval, viz.
http://forum.cafe-racer.cz/viewtopic.php?f=7&t=315kdybys koupil a potřeboval poradit, tak neváhej napsat, kromě spodku motoru tu motorku znám do šroubku
hlavním problémem u tohoto strojku můžou být karburátory, ty podtlakové jsou tam neštěstí, já jsem tam měl vychvělé jehly a jednu membránku děravou.. díyl se do nich sehnat nedají a když byly, tak nechutně drahé.. na trhu však figurují různé jiné karby používané třeba jako náhrady na malé motokrosové motorky - Keihin PWK, Mikuni, Dellorto atd a dá se to určitě zaměnit, je to ale drbačka, chce to silné nervy a trochu zkušeností
je to fajn motorka s krásným motorem, ty svislé válce vypadají supr... co se týče podvozku, tak tam není co řešit, vidlice jsou v poho, tam se ani nemá moc co skazit a zadní tlumiče se dají koupit... rám je fajn, osobně jsem zatím nesledoval nějaké kroucení nebo tak něco, velkou výhodou 250 je předimenzovanost většiny dílů, poněvadž až na vrtání je to komplet stejné s 360 pokud se nepletu
přímo tato co je na prodej je trochu kombinovaná s CB 250, ale to vůbec neva, poněvadž z ní má jenom parádní držáky předního světla a supr přední blatník.. což Ti nemusí vůbec vadit...
jo a ještě pokud je pravda to co píše, že to není škrcená verze - že to má 20kW, tak by to byla velká paráda... ona už ta moje 13kW je v zatáčkách vcelku dostačující, na nějaké dluhé rovinky je to samo sebou slabé, ale o tom CR není, v kopcích je těch 13kW málo, ale těch 20 musí být frkot.. ta moje škrcená jela na rovince nejvíc ke 120, ale to už jsem měl pocit, že mě po zastavení ten motor nakope doprdele
víckrát jsem to nezkoušel.. ale těch 90-110 to vcelku běhá