Je fajn, že je nás tu "pumpařů" víc... Máš pravdu, já na ní ještě nejel (ostatně taky je ještě na německých papírech), ale těžká teda je jak mrcha. Já měl předtím Suzuki GSX-600F a ta vážila zhruba stejně.
Váha je to na co se chci při stavbě zaměřit. Rád bych jí udělal redukční dietu a postupně zrušil centrál a airbox, pořídil malou baterii, vyrobil laminátové blatníky a menší kastlík. Kdyby holka zhubla aspoň deset kilo, bylo by to super.
Protože nejsem žádnej čahoun, tak chci dostat trochu níž těžiště, aby se mi s ní líp manévrovalo. Plánuju lehce pustit dolů předek v brejlích a pak něco vymyslet se zadkem. V jednom mám ale jasno, nebudu dělat žádné nevratné změny, takže do rámu se řezat nebude...
Už jsem nesměle začal se sedlem, rozhodl jsem se pro vlastní tvorbu z laminátu. To originální je hrozně široký a vysoký. Připadám si na něm jako na bejkovi při rodeu.
Prozatím mám téměř připravený kopyto z kartonu, ale ještě nemám hotovou zadní část. Nemůžu se rozhodnout jestli tam bude bobek nebo ho ukončím nějak jinak. Asi si zkusím z polystyrenu vymodelovat víc variant, ale teď na to nemám moc času. Ještě dodám, že to bude dvoumístný stroj, protože má drahá polovička si ráda vyrazí na motorce se mnou.